וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל הרצליה ירדה לליגה א'

הפסד 1:0 לבת ים חרץ סופית את גורלה של הקבוצה מהשרון. מכבי באר שבע קרובה לירידה, אחרי 3:1 מול נצרת עילית

הטירוף בצמרת הליגה הלאומית לא נגמר, אבל היום (שלישי) דווקא התחתית עמדה במרכז העניינים, כאשר המחזור ה-33 שוחק בפלייאוף התחתון. הקבוצה הראשונה שגורלה נחרץ העונה היא הפועל הרצליה, שחוזרת לליגה א' לאחר הפסד 1:0 מול מכבי בת ים. גם מכבי באר שבע כמעט אבודה אחרי הפסד 3:1 להפועל נצרת עילית. הכח עמידר רמת גן נשארה במצב סביר עם שער בדקה ה-90 ותיקו 2:2 מול נס ציונה, שמצידה הבטיחה מעשית את ההישארות.

הפועל נצרת עילית - מכבי באר שבע 1:3

כל קבוצה ידעה שניצחון הוא בגדר הכרח מבחינתה ומי שחגגה היא המארחת, שניצחה בדיוק בזמן אחרי תשעה משחקים ובצורה דרמטית מאין כמוה. המארחת נהנתה משער יתרון של עמאר זידאן בדקה ה-26, אבל היא לא ידעה לשמור עליו וספגה שוויון מאלירן אסייג בדקה ה-53. אלא שממש בדקה ה-90 הגיע השער המיוחל מבחינת נצרת עילית, כשירדן כהן הפך לגיבור. באר שבע התפרקה ויהודה זנו חתם עם השלישי. שני מחזורים לסיום, נצרת עילית עם נקודה מתחת לקו האדום, באר שבע כמעט חסרת סיכוי והיא במינוס שש.

הכח עמידר רמת גן - סקציה נס ציונה 2:2

נס ציונה לא יודעת איך היא נפלה לפלייאוף התחתון, אבל הנקודה הזו, למרות האכזבה שבה, הבטיחה לה מעשית את ההישארות. אחרי שתי הצלחות מול הסגולים העונה, נס ציונה קיוותה להשיג שלוש נקודות גם הפעם והמחצית הראשונה הייתה מסקרנת. סהר לוי העלה את האורחים ליתרון בפנדל כבר בדקה הרביעית, מתן בן נעים השווה בדקה ה-15 ודין רפאלי הכריע בדקה ה-23. רגע לפני שהכח הסתבכה חזק בתחתית, מאור עידה השווה בדקה ה-90 והשאיר את הסגולים שתי נקודות מעל לקו האדום.

מכבי בת ים - הפועל הרצליה 0:1

בבת ים סמכו על מלך שערי הקבוצה רן בן שמעון, שיעזור להם להשיג ניצחון קריטי וזה אכן קרה, עם שער בפנדל כבר אחרי שמונה דקות. זו הייתה הפעם השלישית העונה שבת ים מנצחת את הרצליה בתוצאה הקטנה הזו והאורחים, שלא ניצחו כבר תשעה משחקים רצופים, סיימו את השנה האיומה שלהם, שכללה חמישה ניצחונות ב-33 משחקים עד כה, עם ירידה רשמית לליגה השלישית.

בפלייאוף האמצעי (מחזור 32)

מכבי אום אל פאחם - בית"ר תל אביב/רמלה 2:0
לתל אביב/רמלה: ויטלי גנון (50), נבו מזרחי (75)

הפועל אשקלון - הפועל כפר סבא 1:1
לאשקלון: אוסי מאוולי (76). לכפר סבא: גל לוי (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully