וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד כפתה משחק חמישי

השחקניות של עדני דגן מחקו פיגור דו ספרתי נגד אליצור רמלה, ניצחו 57:67 בחוץ ותכלנה לזכות בדאבל במשחק המכריע

כשהיא עם הגב לקיר, מכבי אשדוד גברה הערב (שני) 57:67 על אליצור רמלה בחוץ בסדרת גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל נשים, השוותה ל-2:2 וכפתה משחק חמישי ומכריע אצלה בבית, ביום חמישי.

הקבוצה של עדני דגן הפסידה את הביתיות במשחק הקודם, אבל התגברה על פיגור דו ספרתי הערב, חזרה למשחק ואחרי שכבר זכתה העונה בגביע, היא נמצאת עכשיו 40 דקות מהשלמת דאבל.

אשדוד אמנם נראתה לא רע בכמה הדקות הראשונות, אבל ריצת 0:15 העניקה לקבוצה הביתית יתרון דו ספרתי. בהמשך האורחות חזרו והצליחו לבצע מהפך, ובמחצית השנייה התפתח משחק צמוד. הראשונה להתעורר הייתה אשדוד, שהצליחה לייצר יתרון שנע סביב 4-7 נקודות לאורך דקות ארוכות ולבסוף לבנות עליו כדי לנצח.

מהלך המשחק

אשדוד הוליכה 3:6 בפתיחה, אבל אלנה בירד נכנס לפעולה, קלעה 8 נקודות ושלשה של לייני סלווין קבעה 6:14. בדקות הבאות אשדוד קפאה, כל כדור של רמלה נכנס ובסיום הרבע הראשון זה 12:23 לרמלה.

דקות טובות של ברשידה אלוהים החזירו את אשדוד למשחק ברבע השני ושלשה של האמריקאית הורידה את הפיגור של האורחות ל-31:25 בלבד. רמלה ירדה לפסק זמן, אבל לא חזרה טוב יותר. קלודוני הפציצה, אלוהים המשיכה לקלוע ובסיום המחצית 33:33.

שתי הקבוצות התחילו את המחצית השנייה לא טוב והרבו להחטיא ולאבד. נקודות של פלאנט פירסון ושלשה של נעמי קולודני שברו מעט את השוויון ואשדוד הצליחה לפתוח פער של 36:41, אבל רמלה נשארה במשחק ואחרי 30 דקות זה 41:42 לאשדוד.

הרבע האחרון נפתח בצורה צמודה ועם נדנדת סלים. טנישה רייט ובירד קלעו בצד אחד, פירסון ו-ווילינגהאם השיבו בנקודות משלהן. במצב של 44:45 לרמלה, אשדוד יצאה לריצה. השחקניות של עדני דגן הצליחה לייצר נקודות, עשו עצירות וטיפסו ל-48:55 כשעל השעון 4:40 לסיום. עד הבאזר האחרון רמלה ניסתה לחזור, אבל אשדוד ידעה לשמור על היתרון ולבסוף לנצח.

קלעו לאליצור רמלה: אלנה בירד 23, ליקו ווילינגהאם 9, מיכל אפשטיין 8, אמבר האריס 7, טנישה רייט 6, לייני סלווין 4.

למכבי אשדוד: פלאנט פירסון 25 ו-16 ריבאונדים, נעמי קולודני 12, ברשידה אלוהים 9, אשלי שילדס 7, בריטני דנסון 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully