וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיק אדבוקט יעזוב את רוסיה אחרי יורו 2012

המאמן ההולנדי, שנבחרתו תפגוש את ישראל במוקדמות מונדיאל 2014, הודיע כי יעזוב: "לא רוצה לנקוב בסיבה שגרמה לי לעזוב"

דיק אדבוקט יעזוב את נבחרת רוסיה לאחר יורו 2012, כך הודיע היום (שני) המאמן ההולנדי. "זה נכון שאעזוב את תפקידי לאחר יורו 2012", אמר אדבוקט בן ה-64 לתקשורת ברוסיה, "אני עדיין לא רוצה לנקוב בסיבה שגרמה לי לעזוב, אבל דבר אחד שאני יכול לומר שוודאות הוא שזה לא בגלל כסף".

אדבוקט, שהחליף בתפקיד את בן ארצו חוס הידינק, חתם במאי 2010 על חוזה לשנתיים עם אפשרות להאריך אותו בשנתיים נוספות לאחר יורו 2012. עם זאת, היום הוא הודיע שלא יעשה כן. בשנתיים תחת אדבוקט ניצחה רוסיה ב-10 משחקים, סיימה חמישה בתיקו והפסידה בשלושה. הנבחרת העפילה ליורו 2012 לאחר שסיימה את בית ב' במוקדמות במקום הראשון. היא תפגוש ביורו את פולין, יוון וצ'כיה.

"עדיין לא סיפרתי לשחקנים", אמר אדבוקט, "אני משוכנע שהחדשות הללו לא ישפיעו על ההכנות שלנו". רוסיה צפויה לשחק נגד אורוגוואי, לטביה ואיטליה לפני שתיסע לוורוצלב כדי להתכונן ליורו. כזכור, אדבוקט אימן בעבר גם את נבחרת הולנד והגיע איתה לרבע גמר מונדיאל 1994 וחצי גמר יורו 2004. בנוסף, אדבוקט הוא המאמן הזר הראשון שזכה בתואר עם קבוצה רוסיה, כשזכה באליפות עם זניט ב-2007 ובגביע אופ"א שנה לאחר מכן.

כזכור, נבחרת רוסיה תפגוש את נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2014, בבית ו', בו ישחקו עם פורטוגל, צפון אירלנד, אזרבייג'אן ולוקסמבורג.

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully