וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: לוקאס פודולסקי סגר בארסנל

חלוץ נבחרת גרמניה יצטרף בקיץ הקרוב לתותחנים אחרי מו"מ ארוך: "הזדמנות מצוינת לשחק עבור קבוצה אירופית גדולה"

זה היה באוויר למשך חודשים רבים, והיום (שני) זה כבר רשמי: לוקאס פודולסקי ישחק בארסנל החל מהעונה הבאה. חלוץ נבחרת גרמניה יעבור בקיץ הקרוב לתותחנים מקלן תמורת סכום כספי שעדיין לא פורסם, אך באנגליה מעריכים כי התענוג יעלה לארסן ונגר כ-10 מיליון יורו.

"המעבר לארסנל נותן לי הזדמנות מצוינת לצבור נסיון במסגרת בינלאומית ולשחק עבור קבוצה אירופית גדולה", אמר החלוץ המאושר, שהחזיק בחוזה עד תום עונת 2012/13 בקלן. "ההחלטה הזאת היא לא נגד קלן, אלא פשוט כדי להמשיך ולהתפתח. זו לא היתה החלטה קלה, שכן המועדון והקהל מאוד חשובים לי. תמיד אזכור את הקבוצה הזו, וכעת אני רוצה להתרכז במטרה שנותרה לי - לעזור לנו להישאר בליגה".

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר אמר: "אנחנו נרגשים לסגור את החתמתו של לוקאס ואנחנו רואים בו חלק משמעותי מהעתיד שלנו. הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, שיודע לסיים בצורה נהדרת ושחקן מוכח ברמות הגבוהות. הוא שחקן פיזי מאוד ויספק לנו אפשרויות התקפיות רבות. אנחנו שמחים שהשלמנו את הרכישה הזו מוקדם ומצפים לראות את התרומה של לוקאס ביורו הקרוב. הוא כבר רשם 95 הופעות בינלאומיות בגיל 26. זה מאזן מדהים שמוכיח את האיכויות שלו ככדורגלן".

פודולסקי (26), שכמעט עבר לאצטדיון האמירויות בחלון ההעברות בארסנל, שב לקלן ב-2009 אחרי שלוש שנים לא פשוטות בבאיירן מינכן. מאז חזר לקבוצת נעוריו מצא את הרשת 33 פעמים ב-87 הופעות, כשבנבחרת הלאומית הספיק לשחק החלוץ 95 פעמים, בהן כבש 43 שערים.

יו"ר קלן, קלאוס הורסטן, איחל לאחד השחקנים האהובים במועדון הצלחה, אך לא הצליח להסתיר את אכזבתו מהעזיבה הצפויה: "לוקאס הוא שחקן עם יכולות עולמיות וקשר מאוד מיוחד לקלן, לאוהדים ולעיר שלנו. אנחנו גאים בהתפתחות שלו בשנים האחרונות, החל מהימים במחלקת הנוער שלנו. בגלל זה אנחנו מאוד מאוכזבים מהצעד הזה, שלא התקבל נגד הקבוצה אלא לטובת ההתפתחות האישית שלו. היינו מוכנים להאריך את החוזה שלו".

יוסי בניון בטוח שרובין ואן פרסי יישאר בארסל

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully