וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: רשימת העוזבים הקיץ מתארכת

30.4.2012 / 15:18

שצ'פוביץ', דוידוב, פלצ'וק וקפילוטו לא צפויים להמשיך בקבוצה. ביקורת על החתמת לוקמן: "זה הרכש שישאיר אותנו בליגה?"

אחרי שהבטיחו בסוף השבוע האחרון את מקומם בליגת העל, בהפועל עכו כבר עמלים במרץ על ההכנות לעונה הבאה. עוד לפני שמונה מאמן, כבר הוחתמו שני שחקנים, אימורו לוקמן ואמיה טגה. אחרי שבקבוצה העבירו ביקורת על מהלך החתמתם, כשגורם בקבוצה תהה כיצד מוחתמים שחקנים לפני שממונה מאמן, גם שחקנים הביעו את פליאתם לנוכח המהלך האחרון.

"לוקמן זה שחקן שירד עם הפועל ראשון לציון ליגה", סיפר אחד השחקנים. "מחתימים פה שחקנים שבמקרה הטוב שווים ליגה לאומית. זה הרכש הגדול שמתכננים בעכו לעונה הבאה? לא מספיק ששחקנים משמעותיים כמו שצ'פוביץ' ופלצ'וק מתוכננים לעזוב, מצרפים שחקנים שלא הוכיחו את עצמם ברמות הגבוהות? צריך לזכור שבעונה הבאה זו ליגה של 14 קבוצות, ועל פי תחילת בניית הקבוצה, זה נראה שאין שאיפות גבוהות מדי לעונה הבאה".

הדברים האמורים מתייחסים לכך ששצ'פוביץ', מלך שערי הקבוצה בעונה האחרונה, כבר הבהיר כי הוא מתכוון לעזוב לקבוצה אחרת בארץ או לחילופין לממש אופציות באירופה. כבר עכשיו ברור שפלצ'וק לא ימשיך והוא מחזיק בהצעות מרוסיה, ומלבדו, אלכסנדר דוידוב צפוי לעזוב לטובת קבוצה אחרת בליגת העל. שני השחקנים המושאלים של הקבוצה, ניסו קפילוטו וסינטאיהו סלליך יחזרו לקבוצות האם שלהם, מכבי תל אביב ומכבי חיפה, וספק אם מי מהם ימשיך כאשר סוכנו של הבלם גלעד קצב מנסה להוציאו לאירופה ולנצל את העובדה שקפילוטו מחזיק בדרכון זר. אלירן דנין, שהיה מועמד לעזוב בחודש ינואר להפועל תל אביב, עשוי לעזוב.

מי שכן אמורים להמשיך בעונה הבאה הם משה מישאלוב, שחתום לעונה נוספת, גיא דיין, שמחזיק באופציה לשתי עונות ובקבוצה כבר הבהירו לו כי הם מתכוונים לממש את האופציה, נבוישה מרינקוביץ', דימקאו פידליס, יובל שבתאי, אדי גוטליב, שגיב כהן ורועי לוי. דודו גורש שחתום בקבוצה ימשיך כל עוד לא יזכה להצעה מעניינת מקבוצה בכירה. חלק מהשחקנים הללו טענו כי ינסו לחפש לעצמם קבוצה אחרת לפני שישלימו עם הישארות בקבוצה.

ביקורת על ההנהלה: "איך מחתימים שחקנים לפני שיש מאמן"

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully