וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "איך מחתימים שחקנים לפני שיש מאמן?"

29.4.2012 / 9:30

בקבוצה הודיעו על החתמתו של לוקמן לשנתיים, גורם במועדון השמיע ביקורת על יו"ר הקבוצה. סיני נחשב למועמד המוביל

אחרי שבילתה במרבית שלבי העונה בחלק העליון של הטבלה, הפועל עכו הצליחה רק אתמול (שבת) להבטיח סופית עונה נוספת בליגת העל. הקבוצה סיימה אמנם רק ב-0:0 ביתי מול הפועל חיפה, אבל הנקודה הספיקה לשחקנים של אלי כהן לסכם את העונה כבר עכשיו. מיד לאחר המשחק הודיעו בקבוצה על החתמתו של אימורו לוקמן, קשרה של הפועל ראשון לציון, לשנתיים. למרות זאת, גורם בקבוצה ביקר את ההחתמה של היושב ראש ציון וייצמן.

"איך קורה שמבצעים החתמות כאלה עוד לפני שממנים מאמן?", תהה אותו גורם. "מה יקרה אם המאמן שיגיע לא ירצה בכלל את לוקמן? פלא שאף מאמן לא רוצה להגיע להפועל עכו?". חשוב להדגיש כי זו לא ההחתמה הראשונה שמתבצעת בשבועות האחרונים, אחרי שגם אמיה טגה סיכם לשלוש שנים ואמור לחתום עם תום העונה. "בכל מקרה, היה מקום להמתין עד להחתמת המאמן. אין שום טעם לרוץ בנושא הרכש".

במקביל ממשיכים בקבוצה לעשות מאמצים להשלים את החתמת המאמן לעונה הבאה, כשאלי כהן אמור להיפרד מהקבוצה לאחר שנתיים. אחרי שאורי מלמיליאן סירב זו השנה השנייה ברציפות להגיע להפועל עכו, יתמקדו בקבוצה בניסיון להחתים את משה סיני או את גיאורגי דרסיליה, כאשר הסיכויים של סיני עדיפים ובקבוצה ממתינים להכרעת זהות היורדת כדי להאיץ את המגעים.

הקשר סינטאיהו סלליך התייחס לתיקו מול הפועל חיפה, ואמר: "לא היה יותר מדי כדורגל. במחצית הראשונה הם הגיעו לשני מצבים, ובמחצית השנייה אנחנו היינו יותר טובים. לא הופתענו שנשארנו בליגה, לא הייתה פה שמחה יוצאת דופן, אבל כשאתה יודע שאתה נשאר סופית בליגה ולא צריך לעשות חישובים, זה מוריד ממך טיפה את הלחץ. אין ספק שאנחנו מרגישים פספוס בסוף העונה הזו כי היינו יכולים לסיים בפלייאוף העליון. היו לנו כמה איבודי נקודות במקומות שהיינו צריכים קצת יותר מזל, אבל בסך הכל עשינו עונה טובה, וחבל שלא סיימנו במקום גבוה יותר".

הפועל עכו והפועל חיפה נפרדו ב-0:0

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully