וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקט דרום אמריקה: ניימאר מלהטט, אבראו מפציץ

ילד הפלא כבש שלושער וחגג 102 שערים בסנטוס. אקס בית"ר כבש צמד לבוטפוגו, לושמבורגו עושה בושות. צפו בקטעים

נדמה כאילו מדי שבוע ניימאר עומד במרכז הכדורגל הדרום אמריקאי, וכך היה גם אתמול בלילה (בין ראשון לשני). הפעם נצץ ילד הפלא של סנטוס עם שלושער גדול והוליך את קבוצתו ל-1:3 על סאו פאולו כדי להעפיל בפעם הרביעי ברציפות לגמר אליפות סאו פאולו, שם תפגוש את גוואראני. החלוץ הנהדר עלה ל-102 שערים במדי סנטוס והוא בסך הכל בן 20, כששני שחקנים בלבד כבשו יותר ממנו בהיסטוריה של המועדון המפואר בתקופת פוסט פלה. "זה כמובן ענק להבקיע 100 שערים בקבוצה הזו", אמר הילד.

סיידורף בדרך לבוטפוגו?

עוד בברזיל, בוטפוגו עלתה לגמר גביע קריוקה של איזור ריו דה ז'נרו כשגברה על ואסקו דה גמה 1:3. כוכב המשחק היה אקס בית"ר ירושלים, חלוץ נבחרת אורגוואי סבסטיאן אבראו, שכבש צמד ובסיום חשף את המוטיבציה המיוחדת ליכולת הגבוהה: אביו היה ביציע. "הוא היה באצטדיונים בכל התארים בהם זכיתי". בוטפוגו, שעדיין לא הפסידה העונה, תפגוש בגמר הטורניר את פלומיננזה.

אגב, אמש צצו דיווחים לפיהם בוטפוגו מעוניינת לצרף בתום העונה את קלרנס סיידורף. הקשר ההולנדי בן ה-36 מסיים בקיץ את חוזהו במילאן, ודי ברור כי במדי הרוסונרי הוא לא יישאר. "מוקדם מדי לדבר על זה", אמר מאמן הקבוצה אוסוולדו דה אוליברה. בוטפוגו כבר הביעה עניין בסיידורף לקראת תום העונה שעברה.

צפו בצמד של סבסטיאן אבראו

ונדרליי לושמברוגו עושה בושות

עוד בברזיל: מאמן הנבחרת לשעבר ונדרליי לושמברוגו התחיל תגרה גדולה במהלך ההפסד של קבוצתו, גרמיו, 2:1 לאינטרנסיונאל. זה קרה כאשר מביא הכדורים של גרמיו פעל מהר מדי, לטענתו של המאמן הוותיק, סידר כדור קרן ליריבה ותפס את ההגנה של קבוצתו לא מוכנה, מה שהוביל לשער הניצחון של אינטרנסיונאל. לושמבורגו גער בנער, ועד מהרה הצטרפו לתגרה שכללה כ-30 אנשים על כר הדשא צלמים, עיתונאים, שחקנים וכוחות משטרה. "אני מתנצל, זה הכל באשמתי", אמר לושמבורגו לאחר מכן. המשחק הופסק לחמש דקות ורק אז חודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו באירוע המוזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully