וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויאל: "כל שחקן חולם לשחק בבית"ר, אז שאני אעזוב?"

30.4.2012 / 8:28

קובי מויאל לא ממהר לעזוב את ירושלים: "מקווה שקורנפיין ימצא פתרון לשמור עלינו". השריף: "מי שאין לו הצעה מיובה, שיישאר"

ספורט 5

בבית"ר ירושלים לא יודעים איך לעכל את מה שקורה במשחקים האחרונים. אחרי שרק לפני חודשיים הייתה הקבוצה עם רגל וחצי בליגה הלאומית, היא רשמה שבעה ניצחונות רצופים, יכולת טובה ואווירה חגיגית בכל משחק. גם המאמן אלי כהן הספיק לומר לשחקניו בחדר ההלבשה לפני המשחק כי "זאת זכות של כולנו להיות שייכים לבית"ר ירושלים. אני מציע שכל אחד יחשוב טוב טוב לפני שהוא מחליט אחרת. אם יש לכם הצעה מיובנטוס אז נפרגן לכם ונרצה שתתקדמו לאירופה, אבל בארץ אין שום מועדון גדול יותר מבית"ר. בית חם כזה לא עוזבים, גם את תקבלו 20 או 30 אלף דולר יותר בקבוצה אחרת". מעבר למה שכהן אמר לשחקנים, הוא צפוי לשבת במהלך השבוע לשיחות אישיות עם שחקנים שמסיימים חוזה ולומר להם על רצונו לראות אותם ממשיכים ולהסביר להם עד כמה נכון עבורם יהיה להישאר בבית"ר של העונה הבאה.

אלי כהן: "אנחנו נהנים לצאת לרחוב"

בסיום דיבר כהן על האפשרות לשבור בשבוע הבא את השיא העונתי של קרית שמונה ולהגיע לשמונה ניצחונות רצופים ואמר: "שיאים נועדו לשבור אותם. חוויה לראות את השחקנים, גם באימונים עם כל ההתלהבות והיכולת. חששתי בשני המשחקים האחרונים ופגשנו פה קבוצה חזקה ואגרסיבית שהופתעתי מהיכולת שלה וניצחה את בית"ר פעמיים השנה, אבל עשינו את העבודה. שחקנים עברו כאן חוויות קשות השנה ועכשיו הכל התהפך, הם מרגישים טוב, נהנים לצאת לרחוב ומרגישים את האטמוספירה מסביב. אני מקווה שהאלפים ילוו אותנו בשבוע הבא ונמשיך את האווירה המהנה הזאת".

על העונה הבאה הוסיף השריף: "המטרה הברורה היא צמרת, ולשמור על הסגל הנוכחי. בבית"ר בכלל לא מתאים משהו אחר פרט לכדורגל יפה ומאבקי צמרת ויש לנו את הסחורה הזאת לספק לאוהדים".

על אבי ריקן שפורח תחתיו הוסיף: "כשריקן בא מאחורה הוא הרבה יותר רגוע, עם ראיית המשחק שלו והטכניקה הוא מנצל את היתרונות שלו. הוא ניצח לנו משחקים והביא לנו נקודות קריטיות. הוא עשה שידרוג גדול כמו עוד שחקנים וזה רק תורם לקריירה שלהם. אמרתי לשחקנים שזה לא רק כבוד, גאווה וכסף. זה גם הביקוש אליכם והקריירה שלכם".

מויאל: "לא עוזב כל כך מהר"

מי שהיה במוקד של אוהדי בית"ר היה קובי מויאל, ששמע את האוהדים שרים לו "תישאר, תישאר" לנוכח האפשרות שיעזוב בסיום העונה למכבי חיפה או לקבוצה בחו"ל. כשנשאל על הקיץ הקרוב, מויאל הנרגש פתח את הלב, ואמר: "זה לא סוד שהחלום שלי זה לשחק בחו"ל ואני רוצה להגשים את זה, אבל אני מתרכז כרגע בלסיים את העונה הזאת הכי טוב שיש ולא בשום דבר אחר. מחמיא לי שיש התעניינות בי בארץ ובחו"ל, אבל בסופו של יום בית"ר זה הבית שלי. בית חם עם קהל שאוהב אותי, תומך בי ועבר איתי את כל הקריירה מאז שעליתי לבוגרים, ככה שלא כל כך מהר עוזבים מקום כזה. כל שחקן בארץ חולם לשחק בבית"ר, אז שאני אעזוב? יש לי חוזה לעוד עונה בבית"ר. עברנו שנים קשות ודווקא היום נראה שהדברים מתחברים ואני מקווה שאיציק קורנפיין ימצא את הפתרונות כדי לשמור על הסגל הנוכחי ובית"ר תרוץ בחלק העליון כפי שהיא צריכה וראויה להיות".

לאחר מכן הוסיף הקשר: "ממשחק למשחק אנחנו נהנים יותר ושמחים להמשיך ולצבור ניצחונות רצופים אך במקביל יש גם טעם של החמצה בגלל התחושה שיכולנו לעשות הרבה יותר העונה. זה לא רק הניצחונות, אנחנו שוטפים את המגרש, משחקים חכם ונכון וקשה מאוד לשחק נגדנו".

על העובדה כי גם כשהוא בכושר שיא אינפלציית הקשרים האחוריים בנבחרת לא מביאה לזימונו אמר: "כרגע המצב הוא שבנבחרת יש שלושה קשרים אחוריים מצויינים כמו אלמוג כהן, ביברס נאתכו ובירם כיאל שגם מייצגים אותנו בכבוד באירופה. אני אמשיך לעבוד קשה ולעשות את הכי טוב שלי, רק גוטמן מחליט".

מנגד, עם כל האווירה החגיגית והאופטימיות, איציק קורנפיין לא יוכל להתחיל להכין בצורה רצינית את העונה הבאה עד אשר יקבל מארקדי גאידמק תשובה ברורה לגבי הסכום אותו הוא מתכוון להשקיע בתמיכה בקבוצה ועל פיו לבנות את מסגרת התקציב. בית"ר עדיין סוחבת גירעון של 5 מיליון שקל מהשנתיים האחרונות, יחד עם מספר התחייבויות שנדחו לשנה הבאה בסך של כ-3 מיליון שקל, וללא תמיכה משמעותית של הבעלים היא תוכל במקרה הטוב לשמור על הסגל הקיים, כאשר במקום כל שחקן שיעזוב כמו אנדריי פילאבסקי, קובי מויאל, סטיבן כהן ופאסוס, יגיע שחקן בעלות סבירה במקומו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully