וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "השחקנים הוכיחו שהם ראויים לסמל של בית"ר"

בית"ר ירושלים בתקופה מעולה ואחרי ה-0:1 על רמת השרון והניצחון השביעי, המאמן חגג. פייגנבוים: "לא חשבנו על הגביע"

בית"ר ירושלים ממשיכה לדהור והערב (ראשון) היא ניצחה משחק שביעי ברציפות, 0:1 את עירוני רמת השרון משער ניצחון של אבי ריקן בדקה ה-81. הצהובים- שחורים בכלל לא זוכרים את אימת הירידה שאפפה אותם במרבית שלבי העונה והם בלי ספק הקבוצה החמה בליגה היום.

המאמן המנצח אלי כהן חגג ועסק בבעיות שהיו לקראת המשחק עם הקהל הבית"רי: "תראו את הקהל. איפה שאנחנו נמצאים, הוא רודף אחרינו, למרות כל הקשיים שהערימו עליו. זה לא ראוי לעשות דברים כאלה, גם לא לבקש מקבוצה ביתית שתשלם על עשרות שוטרים. אני חייב להחמיא לרמת השרון, קבוצה אמיתית ועיקשת. משחקת חזק עם מגרש ביתי טוב ואני מאמין שהיא תפתיע בגביע".

על התקופה הטובה של קבוצתו הוא אמר: "השחקנים שלי הוכיחו שהם ראויים לסמל של בית"ר. שחקנים שגדלו רובם במועדון, רצים בלי הפסקה, עושים מהלכי כדורגל יפים, משקופים, קורות ובסוף גם הבקיעו. אני רוצה לשבור את השיא ממכבי של 20 משחקים בלי הפסד. הקבוצה שלי מתאמנת טוב, משחקת טוב. הם מתלהבים באימונים ונותנים הצגה לקהל".

כובש השער היחיד במשחק, אבי ריקן, הוסיף: "אני חושב שאלי כהן אחראי לתקופה האחרונה של בית"ר ירושלים. אנחנו חייבים לו הרבה, הוא ידע לשמור אותנו מוכנים למשחק. הניצחון מגיע לו וגם השער שלי. הוא חיבר אותנו כמו שצריך, נתן לנו על הראש כשהיה צריך ושמר עלינו ברמת מוכנות גבוהה. השער הגיע דווקא כשהגעתי מעמדת המגן הימני. היכולות ההתקפיות שלי באות לידי ביטוי בכל עמדה, אבל אני מעדיף לשחק בקישור".

מאמן רמת השרון שייע פייגנבוים אמר: "בית"ר היו עדיפים עלינו, אבל עמדנו טוב על המגרש מבחינת התנועה. היה לבית"ר קשה מאוד והם באו במוטיבציה ענקית. אנחנו איבדנו שני שחקני מפתח כמו ליפנייה ובראל ונאלצנו לעשות חילופים שבדיעבד פגעו בנו בהמשך. גם בשער שספגנו, שישה שחקנים עמדו ונתנו ללכת בין השחקנים ולבעוט נהדר. שער יוצא מן הכלל, אבל זה עלה לנו בהפסד. אני לא אגיד שחשבנו על הגביע, שיחקנו נגד קבוצה שלא נופלת מאף קבוצת צמרת. היה פה קצב חזק מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully