וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק מדהים לקליפרס, רונדו הורחק והסתבך

הקליפרס חזרו מפיגור 27 הפרש לניצחון מדהים בממפיס. רונדו דחף את השופט והורחק בהפסד בוסטון, טריפל דאבל לביינום

יום הפתיחה של פלייאוף ה-NBA הביא איתו שלל דרמות וסיפורים גדולים, והלילה (בין ראשון לשני) נכנסו לעניינים ארבע סדרות סיבוב ראשון נוספות. במשחק הראשון שהגיע לסיומו עשתה סן אנטוניו את המוטל עליה, כשגברה ללא בעיות של ממש 91:106 על יוטה כדי לעלות ליתרון של 0:1. הלייקרס גברו על דנבר בזכות טריפל דאבל נאה של אנדרו ביינום ו-31 נקודות של קובי בריאנט. בוסטון יצאה לאטלנטה והפסידה במשחק הראשון 83:74, אבל חמור מזה, הפסידה את רייג'ון רונדו, שנתן דחיפה קטנה (ומכוונת) לשופט והורחק, ועלול להחמיץ גם את המשחק הבא. הקרב המרתק בין הגריזליס והקליפרס יצא לדרך בממפיס, והסתיים בדרמה ענקית: הקליפרס כבר פיגרו ב-27 הפרש, אבל רשמו קאמבק מופלא ברבע האחרון בדרך לניצחון חוץ.

תוצאות הלילה:
סן אנטוניו (1) - יוטה (8) 91:106
לוס אנג'לס לייקרס (3) - דנבר (6) 88:103
אטלנטה (4) - בוסטון (5) 74:83
ממפיס (4) - לוס אנג'לס קליפרס (5) 99:98

ממפיס - ל.א קליפרס 99:98 (הקליפרס עלו ל-0:1 בסדרה)

איזה משחק מדהים בממפיס. הגריזליס הוליכו לכל אורך המשחק, ואחרי שכבר פתחו פער של 27 נקודות (!) היו בדרך לניצחון קליל, אבל הקליפרס - במשחק הפלייאוף הראשון שלהם אחרי חמש שנים - ביצעו קאמבק אדיר. כריס פול קבר שתי זריקות עונשין 23.7 שניות לסיום, רודי גיי החטיא זריקה אחרונה 0.9 שניות לסיום, והניצחון ברח מהידיים של ממפיס, אחרי שהפסידה את הרבע האחרון 35:13.

המארחים עוד הובילו 75:95 כשנותרו 7:30 דקות לסיום, אבל ריצת 1:26 הכריעה את המשחק המדהים הזה, כשהקליפרס קולעים 13 מ-17 מהשדה ברבע האחרון (5 מ-6 מהשלוש, אחרי שקלעו רק שלשה אחת לאורך שלושת הרבעים הראשונים) בעוד המארחים לוקחים זריקות רעות ונואשות בכל התקפה בתקווה שהמשחק ייגמר.

אבל יש גם בשורות עצובות. הקליפרס איבדו את קרון באטלר, ששבר את היד ומצטרף לרשימתה עצובה של פצועים בסיבוב הראשון המקולל. באטלר עוד הספיק לקלוע 12 נקודות בטרם יצא, כשניק יאנג עולה מהספסל ותורם 19 נקודות להתאוששות של קבוצתו. כריס פול, שהגיע פצוע, שיחק 38 דקות וסיים עם 14 נקודות ו-11 אסיסטים. בלייק גריפין קלע 17 למנצחים. במחצית הראשונה פול וגריפין קלעו 3 נקודות. ביחד.

מנגד, הגריזליס לא מאמינים שהם הפסידו את המשחק הזה. רודי גיי קלע 19 נקודות, מייק קונלי קלע 18 וחילק 8 אסיסטים, או-ג'יי מאיו קלע 17, מארק גאסול קלע 14 וחילק 6 אסיסטים, ממפיס קלעה 11 מ-16 מהשלוש (69 אחוז) והכל עבד חלק, עד שהגיעה הקריסה ברבע האחרון, שעלולה להותיר את הגריזליס בהלם להמשך הסדרה. הקאמבק מפיגור 21 נקודות בתחילת הרבע הרביעי הוא הגדול ביותר בפלייאוף והשווה שיא NBA. הקודם היה של הסלטי'ס ול הנטס ב-2002.

צפו בתקציר המשחק

אטלנטה - בוסטון 74:83 (ההוקס עלו ל-0:1 בסדרה)

רייג'ון רונדו לא אהב את השריקה של השופט. אז הוא נצמד לו לחזה, ולאחר מכן הוסיף עוד דחיפה קטנה מאחור. הוא הורחק מיידית מהמשחק, וספק אם ההתנצלויות וההסברים ("מעדתי") יעזרו לו: צילומי הטלוויזיה מוכיחים שזה היה די בכוונה, וסביר להניח שהרכז של בוסטון יורחק ממשחק מספר 2. קווין גארנט יודע ש"זה קשה, כי רונדו הוא המנהיג שלנו", ואכן רונדו הוכיח הלילה את החשיבות שלו כשקלע 20 נקודות וחילק 11 אסיסטים (עם 4 חטיפות ואבוד אחד בלבד), אבל התחרותיות שלו הובילה לכעס הגדול. בוסטון פתחה רע וכבר פיגרה ב-19 הפרש, פול פירס צימק ל-4 הפרש בלבד דקה לסיום, אבל בהתקפה הבאה הגיעה השריקה שהרגיזה את רונדו (אולי בצדק), והסלטיקס בבעיה גם למשחק הבא.

ג'וש סמית בלט באטלנטה, כשקלע 22 נקודות וקלט 18 ריבאונדים, והיה דומיננטי ברבע הראשון שהסתיים ב-18:31 למארחת, בפער אותו הסלטיקס לא הצליחו לסגור עד הסוף. ג'ף טיג קלע 15 נקודות למנצחים, ג'ו ג'ונסון הצליח לסיים איכשהו עם 11 נקודות (3 מ-15 מהשדה, 0 מ-9 מהשלוש), וזה אכן היה ערב קליעה לא קל עבור שתי הקבוצות, אבל ההגנה החזקה של אטלנטה (יחד עם יתרון 41:50 בריבאונד) הביא למארחת את הניצחון הראשון בסדרה וגם את המומנטום.

קווין גארנט קלע 20 וקלט 12 לסלטיקס, ששיחקו בלי ריי אלן הפצוע. שחקני בוסטון אומנם רשמו רק 6 איבודים, אבל החטיאו את כל 11 הניסיונות שלהם מהשלוש. פול פירס בלט במיוחד עם 5 מ-19 מהשדה ו-0 מ-6 מעבר לקשת. הספסל של דוק ריברס תרם בסך הכל 4 נקודות.

צפו בתקציר המשחק

סן אנטוניו (1) - יוטה (8) 91:106 (הספרס עלו ל-0:1)

לא, אין שום סיכוי שטוני פארקר ייבחר ל-MVP של העונה, ובכל זאת בחודשים האחרונים הרכז הצרפתי מציג אולי את הכדורסל הכי טוב בקריירה שלו, ואין ספק ששמו חייב להיות ברשימת המועמדים הסופיים. הערב הדינמו של סן אנטוניו הוכיח זאת פעם נוספת, כשסחף את הספרס לניצחון מול יוטה הנחושה ודאג למהלכים חשובים בכל רגע שהקבוצה של גרג פופוביץ' היתה זקוקה להם.

את המחצית הראשונה, בה הספרס לא הצליחו לברוח למדורגת שמינית, פארקר סיים עם 16 נקודות, 6 אסיסטים ו-3 ריבאונדים. יוטה הצליחה להישאר קרוב הודות ליכולת טובה של פול מילסאפ, אך פיגרה למשך מרבית הדקות וברבע השלישי כבר נפלה מהרגליים אל מול העומק הגדול של סן אנטוניו, וכשתי שלשות רצופות של סטיבן ג'קסון ומאט בונר קבעו 70:85 עם העליה לרבע המכריע. משם הג'אז כבר לא חזרו, כשהחדשות הרעות היחידות מבחינת הטקסנים הגיעו מכיוון טיאגו ספליטר, שנפצע בפרק כף היד, ירד לחדרי ההלבשה והוא בספק גדול למשחק השני.

פארקר סיים עם 28 נקודות, 4 ריאבונדים ו-8 אסיסטים, כשגם טים דאנקן היה יעיל במיוחד מול הקו הקדמי הצעיר והאתלטי של יוטה עם 17 נקודות, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. סטיבן ג'קסון תרם 14 מהספסל, וחיפה על ערב בינוני למדי של מאנו ג'ינובילי (7 נקודות, 3 מ-10 מהשדה). מנגד, 20 נקודות של פול מילסאפ לא הספיקו ליוטה, שקיבלה גם 17 מגורדון הייוורד (12 מ-12 מהקו) ו-16 מאל ג'פרסון. דווין האריס היה לחש מאוד עם 7 נקודות (3 מ-9), 2 אסיסטםי ו-5 איבודים.

צפו בתקציר המשחק

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

לוס אנג'לס לייקרס (3) - דנבר (6) 88:103 (הלייקרס עלו ל-0:1)

לא מעט תהיות נשמעו לפני פתיחת הסדרה בין הלייקרס לנאגטס לגבי הפגיעה שספגה הקבוצה מלוס אנג'לס לאחר הרחקתו של מטה וורד פיס, והאם עתה יהיה מי שיסייע לקובי בריאנט המלאכה. ובכן, הערב קיבלו אוהדי הלייקרס את התשובה בדמות משחק מפלצתי של אנדרו ביינום. הסנטר של הלייקרס רשם טריפל דאבל ענק עם 10 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 חסימות (ובכך שבר את שיא החסימות של שחקן בהיסטוריה של המועדון, שהיה שייך לקארים עבדול ג'באר, והשווה את השיא של שחקן בפלייאוף ה-NBA). עם הופעה שכזו, מה הפלא של.א לא ממש התקשתה לעלות ל-0:1?

מטח שלשות של סטיב בלייק ברבע הראשון סייע ללייקרס לברוח ל-13 הפרש, תוך שהם מקבלים תפוקה נאה גם מדווין איבנקס בדרך ליתרון 40:50 במחצית. החבורה של מייק בראון הקשיחה עוד יותר את ההגנה ברבע השלישי, ביינום חסם כל כדור שעבר לידו, והיתרון תפח ל-19 הפרש כשסשנס ובריאנט מנצלים את ההגנה הרעועה של הנאגטס. דנבר עוד ניסתה לעשות קולות של חזרה, אבל בערב כל כך חלש של אל הרינגטון זה פשוט לא הסתייע. בראון שלח את בריאנט לתקיפה אחרונה, וזה עשה ככל העולה על רוחו בהתקפה, ביינום העיף את החסימה העשירית שלו לתשואות הקהל, והלייקרס נראים בדרך הנכונה.

מלבד ביינום, היה לליקרס כמובן את קובי בריאנט שהוליך את הקלעים עם 31 נקודות (11 מ-24 מהשדה) והוסיף גם 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, רמון סשנס תרם 14 נקודות ו-5 אסיסטים, פאו גאסול קלע 13 והוריד 8 ריבאונדים, ודווין איבנקס סיים עם 12. את דנבר הוליך דנילו גאלינרי עם 19, אנדרה מילר קלע 12, הוריד 8 ריבאונדים וחילק 7 אסיסטים, ואל הרינגטון היה חלש מאוד עם 10 (4 מ-14 מהשדה).

צפו בתקציר המשחק

בשיקגו עדיין כואבים את "הניצחון העצוב אי פעם"

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully