וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - מכבי נתניה: רואים את אירופה ביום טוב

בשתי הקבוצות רוצים לתפוס מקום טוב בצמרת. לוין: "צריך לחזור לעניינים". בנימין צפוי לפתוח בנתניה (ב', 20:50, ע' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* למכבי תל אביב יש 63 אחוזי הצלחה בבית. לנתניה יש 49 אחוזי הצלחה בחוץ.

* רבע משעריה של מכבי תל אביב הובקעו העונה בנגיחה .

* אחמד סבע הבקיע לפחות שער אחד, בכל ארבעת המשחקים האחרונים של נתניה נגד מכבי תל אביב.

* 23 שערים הובקעו ב-10 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות – מוצע של 2.3 שערים למשחק.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

בקבוצה יודעים כי בעקבות התוצאות שהושגו במשחקי המחזור שנערכו בשבת, הם יהיו חייבים לנצח את מכבי נתניה, בכדי להישאר צמודים לצמרת במאבק על כרטיס לאירופה בסיום העונה. במשחק הקודם בין הקבוצות, ניצחו הנתנייתים 0:3 ולקראת המשחק אמר מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין, לאתר הרשמי של הקבוצה: "אחרי למעלה משבועיים שלא שיחקנו צריך לחזור לעניינים ולהראות הרבה יותר טוב מאיך שנראינו נגד אשדוד. במצב שנוצר אנחנו צריכים לצבור מארבעת המשחקים שנותרו לנו עד לסיום העונה מה שיותר נקודות ואנחנו מקווים שבתמיכת הקהל בבלומפילד נעשה זאת".

השוער גיא חיימוב שזוכר לרעה את המפגש האחרון נגד נתניה, בו הוציא שלושה כדורים מרשתו, הוסיף: "למשחק הזה חשיבות רבה עבורנו בדרך להשגת המטרה - הבטחת הכרטיס לאירופה. נצטרך לבוא מאוד מרוכזים ומפוקסים כי בפעם האחרונה שפגשנו את מכבי נתניה ב'קופסה' ספגנו הפסד צורם. נרצה להחזיר את החוב לפחות מבחינת הנקודות".

על פי האימון המסכם, צפוי המאמן לוין לערוך שינוי אחד בהרכב לעומת ה-11 שפתחו במשחק הקודם נגד אשדוד. קלמי סבן יפתח בעמדת המגן הימני, על חשבונו של עומר ורד שסובל מפציעה בשרירי הבטן ולא נטל חלק באימונים האחרונים של הקבוצה, ואף וקיים חשש שסיים את העונה. הבלם סאבו פאביצ'ביץ' החלים אמנם לחלוטין מהפציעה ברגלו וחזר לאימונים מלאים עם הקבוצה, אך הערב הופתע לגלות כי אינו נכלל בין ה-18 שיתלבשו למשחק.

ניבאלדו הברזילאי יפתח יחד עם שרן ייני במרכז ההגנה, כאשר גל אלברמן ומשה לוגסי יתופקדו בקישור האחורי. גם בחלק הקדמי לא יהיו שינויים כאשר הרביעייה הקבועה שכוללת את ברק יצחקי, דור מיכה, מואנס דאבור ואלירן עטר, שפותחת לאחרונה באופן קבע בהרכב, תפתח גם מחר.

מכבי נתניה:

בנתניה רוצים מאוד לנצח את ההזדמנות להשיג כרטיס לאירופה דרך מיקום גבוה בליגה ולכן מייחסים חשיבות רבה למשחק מחר נגד מכבי תל אביב. המאמן ראובן עטר ביקש משחקניו להתרכז במשחק ולא להתייחס למעברו למכבי חיפה או לשמות המועמדים לאימון הקבוצה בעונה הבאה. בנתניה עשו את החישובים לגבי המשחק ולכל תוצאה יכולה להיות משמעות לגבי המיקום, כאשר ניצחון יציב אותה במקום השני המוביל לאירופה.

עטר מתכוון כמובן לעלות בהרכב החזק ביותר מבחינתו כאשר בנתניה הזכירו כי מעבר להשתלבות באירופה הכסף עבור מענקי מיקום מאוד משמעותי עבור המועדון. בן בנימין צפוי לחזור להרכב הקבוצה ממנו ייעדר קובי דג'אני. בצד המקצועי עטר שם דגש על משחק הלחץ של הקבוצה וביקש לא להפקיר את ההגנה אל מול ההתקפה החזקה של מכבי תל אביב.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: ניבאלדו

במשחק הקודם נגד נתניה, קרסה הגנת הצהובים במחצית השנייה של המשחק וספגה שלושה שערים מהירים מרגלי אחמד סבע וחבריו שהכריעו את ההתמודדות לזכותה של נתניה. ניבאלדו שמסיים את חוזהו בקבוצה בסיום העונה, יודע שכל משחק הוא מבחן עבורו והמאצ' אפ שלו מחר מול מלך השערים של ליגת העל, יהיה קריטי לגבי הכרעה כוללת במשחק כולו.

מכבי נתניה: פיראס מוגרבי

מאז הדיבורים על החוזה החדש שלו וסימני השאלה לגבי מה שיעשה בעונה הבאה מוגרבי חווה ירידה ביכולת. הגיע הזמן שנתניה תראה ממנו משחק טוב אחרי חודש מאוד בינוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, קלמי סבן, ניבאלדו, שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי, ברק יצחקי, דור מיכה, מואנס דאבור, אלירן עטר.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עמרי בן הרוש: טובארנו פינאס, בן בנימין, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully