וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה זכתה בטורניר שטוטגרט

המדורגת מספר שתיים בעולם ניצחה 1:6, 4:6 את ויקטוריה אזרנקה הראשונה בעולם, ורשמה זכייה בתואר ראשון ב-2012

מריה שראפובה סוף סוף הצליחה לשבור את הקרח. לאחר שהמדורגת מספר שתיים בעולם הפסידה בגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, בגמר אינדיאן וולס ובגמר מיאמי, הצליחה הרוסיה לזכות הערב (ראשון) בתואר הראשון שלה לשנת 2012 ועוד מול המדורגת מספר אחת בעולם ויקטוריה אזרנקה, שהביסה אותה בשניים מהגמרים הללו. המדורגת מספר שתיים בעולם ניצחה 1:6, 4:6 את אזרנקה, לה זה היה ההפסד השני בסך הכל השנה, לאחר שנוצחה בטורניר מיאמי על ידי מריון ברטולי הצרפתיה.

מריה שראפובה שיפרה את מאזן הראש בראש שלה מול אזרנקה ל-5:4 לרעתה וזאת לאחר הצגת טניס מרשים מאוד והשגת שלוש שבירות במהלך המשחק, מתוך 11 הזדמנויות, בעוד יריבתה לא הצליחה להשיג שבירה בניסיון אחד בלבד. לשראפובה זהו תואר 25 בקריירה המפוארת שלה, בעוד אזרנקה תחפש את התואר החמישי שלה השנה וה-13 במקום אחר. אחד הדברים המעודדים ביותר מבחינת שראפובה בטורניר הזה כולו היו ההגשות שלה. הערב הצליחה הרוסיה המצוינת, שחגגה את יום הולדתה ה-25 בשבוע שעבר, להשיג לא פחות משמונה אייסים לעומת שלוש שגיאות כפולות בלבד. אם הרוסיה תצליח לשמור על המומנטום בהגשות שלה, יהיה קשה מאוד לעצור אותה.

"זה היה טורניר כל כך קשה עם יריבות חזקות מאוד, אז אני מאושרת שהצלחתי לזכות בו", אמרה שראפובה בסיום, "הגעתי לאירופה השנה מעט מוקדם יותר מאשר בדרך כלל. הוספתי את טורניר שטוטגרט ללוח הזמנים שלי והתכוונתי להשתמש בטורניר כהכנה להמשך עונת החימר, אבל אולי אתחיל לעשות את זה בכל שנה כי כנראה שזה עובד בשבילי".

המפסידה אזרנקה הוסיפה: "כמובן שאני לא מאושרת להפסיד בגמר, אבל אני רוצה לברך את מריה. היא עשתה עבודה נהדרת בשבוע האחרון. למרות הכל, זה היה שבוע טוב בשבילי. שמחתי מאוד להגיע לשטוטגרט ואני מקווה להצליח יותר בשנה הבאה".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully