וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב לא עלתה לגמר גביע האתגר האירופי

הצהובים כבר הוליכו בחמישה שערים בחוץ מול ארגוס היוונית, אך סיימו ב-21:21 והודחו בעקבות ההפסד בחצי הגמר הראשון

מכבי תל אביב הייתה קרובה לרשום הערב (ראשון) הישג היסטורי ענק לכדוריד ולעצמה בלוטרקי, יוון, אבל סיימה את דרכה בחצי גמר גביע האתגר האירופי, לאחר 21:21 מול דיומידיס ארגוס. הצהובים היו צריכים הערב ניצחון בהפרש של שלושה שערים (לאחר ההפסד 29:26 בחצי הגמר שנערך בארץ) והוליכו כבר בחמישה שערים בדקה ה-40 (10:15), אך לבסוף שמטו את יתרונם ואיבדו את הכרטיס לגמר.

מכבי תל אביב פתחה את המשחק היטב עם יתרון של 1:4 אחרי 10 דקות, ו-8:12 במחצית. היוונים, ללא הכוכב המורחק שלהם סמראס שהבקיע בארץ 7 שערים, לא הצליחו למצוא מענה עד 15 הדקות האחרונות. בדקה ה-50 דיומידיס צימקה ל-18:17. שלוש דקות לסיום גם נרשם שוויון, בדחיפה של 1,500 אוהדים מקומיים, כאשר לאנשי מכבי היו תלונות קשות כלפי השופטים.

בעקבות ההדחה פספסה מכבי תל אביב הזדמנות לפגוש בגמר המפעל את וואקר תון השוויצרית, שגברה על ספורטינג ליסבון מפורטוגל בסיכום שני המשחקים ובהפרש שערי חוץ (השוויצרים ניצחו בראשון בהפרש שני שערים, ונוצחו בשני בהפרש זהה). מחר כבר תנחת הקבוצה בארץ, וביום רביעי תחל את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול א.ס. רמת השרון.

כבשו למכבי תל אביב: עומר דבדה ונובאק בוסקוביץ' 5 שערים כל אחד, מילוש מיטרוביץ' ואיציק חליפי 3 כל אחד, טל בלכר ורנן לנדסמן 2 כל אחד, ורנר סטרידום 1.

"שיחקנו כדוריד מדהים, ובמשחק יוצא דופן וספגנו 10 שערים ב-45 דקות. היינו רגל וחצי בגמר, אבל היוונים קיבלו ארבעה פנדלים בדקות הסיום ונהנו משיפוט ביתי מובהק", אמר היו"ר אייל פרוילינגר. "פשוט נשדדנו ונבדוק אפשרות להתלונן כי לא ראיתי שיפוט כל כך חד צדדי. הם (צמד שופטים מבלארוס) פשוט לא רצו שנעלה לגמר והכריעו את תוצאת המשחק".

השוער המצוין זנגה ג'ורג'ביץ' הוסיף: "אנחנו עצובים מאוד. קשה לתאר את מה שאנחנו מרגישים כרגע. היינו קרובים מאוד, ובפעם הראשונה שהיוונים נצמדו אלינו זה היה בדקה ה-45. עד אז שיחקנו פנטסטי והיינו קרובים לגמר. זו אכזבה, אבל גם גאווה. רצינו לשמח את האוהדים אבל זה לא קרה בסיום. נקווה שבשנה הבאה נדע לשחזר את ההישג, לפחות כמו השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully