וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "אני משחק פחות טוב, אבל עכשיו כובש"

'אל ניניו' נהנה מהשלושער מול ק.פ.ר: "הכי חשוב שהקבוצה משחקת טוב בזמן הנכון". די מתאו: "הקבוצה הפתיעה אותי"

איך שער אחד משנה הכל. פרננדו טורס, האיש, 50 מיליון הפאונדים והנפילה האדירה, חתם את הניצחון האדיר של צ'לסי על ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות ומשהו נפתח אצלו. היום (ראשון), אל ניניו מצא את הרשת שלוש פעמים, צ'לסי פירקה 1:6 את ק.פ.ר ואותתה לבאיירן מינכן שהיא נכנסת לכושר בדיוק בזמן, שלושה שבועות לפני גמר ליגת האלופות.

למרות שעכשיו הוא כובש והיום אף הכפיל במשחק אחד את כל כמות השערים שהייתה לו העונה בליגה, טורס לא מתרגש מהתקופה הרעה שעברה עליו או מזו הטובה בה הוא נמצא כעת: "הרגשתי טוב מאוד בעבר, חד מאוד, שיחקתי טוב ופשוט לא הצלחתי לכבוש", הוא אמר בסיום המשחק, "עכשיו אני דווקא מרגיש שאני משחק פחות טוב, אבל אני מבקיע וזה מה שחשוב לחלוצים. ידענו שכדי לסיים ברביעייה הראשונה נצטרך לנצח עד סוף העונה, אני שמח על השערים שלי ומקווה שיהיו עוד, אבל הכי חשוב עבורי זו העובדה שהקבוצה משחקת את הכדורגל הכי טוב שלה העונה, בדיוק בזמן".

גם רוברטו די מתאו לא יכול היה שלא להחמיא לטורס, ואמר: "הוא כל הזמן עבד קשה עבור הקבוצה. אני מרוצה בשבילו היום, הביטחון מגיע ביחד עם הנצחונות וברור שעבור חלוץ, גם השערים עוזרים. מגיע לו כל הקרדיט". על המשחק עצמו אמר המאמן: "אני חייב להודות שהקבוצה הפתיעה אפילו אותי. לא ציפית לניצחון כזה".

מי שלא ישחק בגמר ליגת האלופות הוא ג'ון טרי, שהורחק בכרטיס אדום טיפשי מול ברצלונה אחרי שבעט באלכסיס סאנצ'ס. היום, במשחק בו כבש את השער השני, ניצל טרי את התוכנייה שחולקה לאוהדים לפני המשחק ופנה אליהם: "אני רוצה להגיד שאני מאוד מתנצל על ההרחקה בנואו קאמפ ועל העובדה שהשארתי את השחקנים, המנג'ר והמועדון בסיטואציה הזו, בשלב כל כך מוקדם, במשחק כל כך חשוב. התנצלתי בפניהם בסיום ואני מספיק בוגר כדי לדעת מתי אני טועה ולהתנצל. אני חייב לכם האוהדים, את ההתנצלות הזו. אחרי ההרחקה, מה שהשחקנים עשו והתוצאה שהם השיגו היא אחד הדברים הגדולים שראיתי בצ'לסי".

שלושער לטורס, 1:6 לצ'לסי על ק.פ.ר

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully