וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני: אליצור רמלה רוצה אליפות שנייה ברציפות

29.4.2012 / 18:11

הקבוצה של עדן ענבר תזכה באליפות אם תנצח את מכבי אשדוד במשחק מספר 4 (19:30, ONE): "זאת עדיין סדרה ארוכה"

סדרת גמר הפלייאוף בליגת העל לנשים תגיע מחר (שני) למשחק מספר 4 כשאליצור רמלה, שמוליכה 1:2 בסדרה, תארח את מכבי אשדוד (19:30, שידור ישיר בערוץ ONE). כזכור, השחקניות של עדן ענבר ניצחו במוצאי יום העצמאות 58:60 את אשדוד במשחק החוץ והעבירו את יתרון הביתיות לאולמם הביתי שאמור להיות מלא במהלך המשחק המכריע, בו אם תנצח רמלה תזכה באליפות שנייה ברציפות.

"עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות במשחק באשדוד", אמר מאמן רמלה עדן ענבר, "אני מאוד שמח, אבל אני לא מאושר. אהיה מאושר כשהסדרה הזאת תיגמר וזה רחוק, זאת סדרה ארוכה". ענבר אף שיבח את הכוכבת טנישה רייט: "זאת זכות גדולה מאוד לאמן אותה. טנישה רייט היא האדם הכי מושלם שאימנתי, לא חשוב כן טובה, לא טובה. הזכות הכי גדולה של מאמן היא שהשחקניות שלו רוצות לנצח כמוהו. טנישה היא מודל למופת בעניין הזה".

בצד השני במכבי אשדוד מאמינים שניתן להפתיע ולהחזיר את הסדרה למשחק חמישי ומכריע באשדוד ביום חמישי הקרוב. המאמן עדני דגן ניסה לתקן את הטעויות של השחקניות במהלך השבוע, אך במקביל לעודד את רוחן ולהביא אותן במוכנות שיא למשחק. תמרה יאנג, שלא הייתה בשיאה בשני המשחקים האחרונים, שוחררה לאחר המשחק השלישי לחתונת אחיה בארצות הברית, והיא צפויה לחזור עד המשחק מחר.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully