וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה בטורניר ברצלונה

השור ממאיורקה ניצח 6:7 (1), 5:7 את דויד פרר וזכה בתואר בפעם השביעית בקריירה. ז'יל סימון זכה בטורניר בוקרשט

רפאל נדאל ממשיך להיות דומיננטי ובלתי ניתן לעצירה על חימר. שבוע בלבד לאחר שזכה בטורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו, זכה הערב (ראשון) המדורג מספר שתיים בעולם גם בטורניר ברצלונה מסבב ה-500 של ה-ATP. השור ממאיורקה ניצח 6:7 (1), 5:7 את דויד פרר, השישי בעולם, בגמר, שהיה הרביעי בחמש השנים האחרונות בין השניים בברצלונה. נדאל הפך לטניסאי הראשון בעידן המקצועני שזוכה בשני טורנירים שונים שבע פעמים לפחות (זכה במונטה קרלו שמונה פעמים).

לנדאל, שהציג משחק נהדר, זהו תואר שביעי בקריירה בברצלונה ועל הדרך הוא שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול בן ארצו ל-4:14, כשהוא מנצח ב-11 מ-12 המפגשים ביניהם על חימר. לרפא זהו תואר 48 בקריירה המפוארת שלו והוא עשה את זה בתום משחק דרמטי ומצוין שנמשך שעתיים ו-40 דקות וכלל מספר מהפכים, כשנדאל משיג ארבע שבירות, בעוד פרר השיג שלוש בלבד מתוך 15 הזדמנויות. אגב, לנדאל זה גם היה הניצחון ה-21 ברציפות על חימר.

"זה כמעט בלתי ייאמן לזכות פה שבע פעמים בתואר. זה טורניר מיוחד בשבילי, בבית ובמועדון שלי. לזכות בטורניר ביתי מול הקהל הביתי ואנשים שאתה מכיר זה תמיד יותר מיוחד", אמר נדאל בסיום. שיחקתי ברמה גבוהה כדי לזכות בתארים מונטה קרלו וברצלונה מבלי לאבד מערכה, אבל שיחקתי ברמה גבוהה מתחילת השנה באוסטרליה. ההתרגשות שלי תמיד גבוהה, אבל כמובן שבכל שנה אתה מתבגר ואתה לא יודע כמה הזדמנויות יישארו לך".

השור ממאיורקה המשיך והתייחס ליריבו וחברו לנבחרת הדייויס של ספרד: "היה משחק שווה כוחות מאוד. דויד לא נתן לי לשחק ברמה הכי גבוהה שלי במערכה הראשונה. אני מצטער בשביל דויד ומקווה שהוא יוכל לזכות כאן בתואר יום אחד כי הוא ראוי לזה. כמובן שאני מאושר לזכות בשני תארים ברציפות ולהתחיל את עונת החימר שלי כך".

מנגד, פרר אמר: "היו לי את ההזדמנויות שלי בשתי המערכות, אבל רפא שיחק טוב יותר ברגעים המכריעים. תמיד קשה להפסיד בגמר, אבל במיוחד היום בגלל הדרך בה זה קרה. בסופו של דבר, המשחק הוכרע בפרטים הקטנים, אבל רפא ראוי לתואר. אני מאושר מהטניס שהצגתי השבוע. שיחקתי את המשחק הכי טוב שלי השבוע היום, אבל בשביל לנצח את רפא צריך יותר. קשה להפסיד בארבעה גמרים, אבל זה היה טורניר טוב מאוד בשבילי".

ז'יל סימון זכה בבוקרשט

ז'יל סימון הצרפתי ממשיך במומנטום המצוין בו הוא נמצא על משטחי החימר. המדורג מספר 12 בעולם זכה היום (ראשון) בטורניר בוקרשט מסבב ה-250 של ה-ATP לאחר שניצח 4:6, 3:6 את פאביו פוניני האיטלקי בגמר. לסימון זוהי זכייה שלישית בטורניר ברומניה, לאחר שזכה בו גם ב-2007 (אחרי ניצחון על ויקטור האנסקו) וב-2008 (קרלוס מויה), והוא שיפר את מאזנו בטורניר ל-1:15 אי פעם. לסימון זהו תואר 10 בקריירה, חמישה מהם על חימר, וראשון ב-2012.

סימון זכה במערכה הראשונה ההפכפכה, שכללה בין היתר חמש שבירות לשני הצדדים, ושבר פעמיים גם במערכה השנייה כדי להשלים ניצחון בשעה ו-50 דקות. סימון גם הציל 10 מ-12 נקודות השבירה שהתמודד מולם. לצרפתי זהו ניצחון רביעי בארבעה מפגשים מול פוניני, המדורג 57 בעולם. אגב, על ידי הזכייה שלו בטורניר בוקרשט סימון למעשה זכה בתואר אחד לפחות בכל שנה מאז 2007. הצרפתי בן ה-28, שעבר את דודי סלע בסיבוב השני, שיפר את מאזנו הכללי מתחילת השנה ל-10:21, לאחר שהגיע לחצי הגמר גם בבריסביין, מונפלייה וכאמור מונטה קרלו.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully