וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה תקיים כנס מקצועי

29.4.2012 / 17:00

בכנס ישתתפו מאמנים בכירים כמו בלאט, בירנבוים ושרון דרוקר וכן בעלי קבוצות. על הפרק: שיטת המשחקים ומספר הזרים

כמדי שנה, לקראת סיום העונה, עולות לאוויר השאלות הבוערות בנוגע לעתידה של ליגת לוטו בהן מהי שיטת המשחקים הנכונה, מהו מספר הזרים האידיאלי, חוק רוסי כן או לא? בתקופה האחרונה הביעו לא מעט גורמים בענף את דעותיהם בנושאים אלו ונושאים נוספים וכדי לשמוע את כולם במקום אחד ובזמן נתון, תקיים ביום שישי הקרוב מנהלת הליגה כנס מיוחד.

לכנס הוזמנו ראשי הקבוצות, מאמני הקבוצות ועיתונאים, שכל אחד מהם יוכל להביע את דעתו. בין המשתתפים בכנס מאמנים בכירים כמו אפי בירנבוים, דיוויד בלאט, דן שמיר ושרון דרוקר וכמה מבעלי הקבוצות בהם ראשי מכבי תל אביב, עו"ד שמעון מזרחי ודייויד פדרמן, דורון הרציקוביץ' ממ.כ. הבקעה, חיים אוחיון מגלבוע\גליל עליון ואחרים.

במהלך הכנס ידונו בין השאר האפשרויות למצוא את הדרך הנכונה ביותר לקבוע את אלופת ליגת לוטו תוך מציאת השיטה המותחת ביותר שלא תקפח אף קבוצה, אבל תשאיר עניין גדול ככל הניתן עד המשחק האחרון של העונה. ההשלכות הכלכליות של הפיינל-פור על הקבוצות בליגה ונושאים כלכליים נוספים.

נושא מספר הזרים ידון גם הוא, כשמצד אחד יבואו מצדדי החוק הרוסי ומיעוט הזרים ומהצד השני הקבוצות המשתתפות במפעלים אירופיים ורוצות מספר גדול ככל הניתן של זרים, כשכולם כפופים להסכם בין מנהלת הליגה לארגון השחקנים שקובע שניתן לשחק על פי החוק הרוסי או עם 4 זרים בטופס המשחק, כשההסכם תקף גם לעונה הבאה. זו לא הפעם הראשונה שמנהלת הליגה מקיימת דיון מעין זה. גם בכנס הקודם שהתקיים בדצמבר 2009, נדונו נושאים דומים ולאחריו הדעות הגיעו לשולחן דירקטוריון המנהלת ונלקחו החלטות ברוח הדברים.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully