וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בפלייאוף ליגת העל: אשדוד מגיעה לגן נר

29.4.2012 / 17:10

לאחר הזכייה בליגה הבלקנית, תארח גלבוע/גליל את מכבי אשדוד במשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף (19:30, 5+ לייב)

משחק מספר 1 בסדרות רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשכו מחר (שני) עם פתיחת הסדרה בין הפועל גלבוע/גליל עליון למכבי אשדוד בגן נר (19:30, שידור ישיר ב-5+ לייב). הקבוצה של ליאור ליובין מגיעה למשחק לאחר הזכייה בליגה הבלקנית, ולאחר שהבטיחה את המקום השני בטבלה עוד לפני המחזור האחרון בבית העליון, מה שגרם למאמן לתת מנוחה לכמה שחקני מפתח במחזור האחרון, ומנגד מכבי אשדוד מגיעה למשחק אחרי שהבטיחה את המקום השביעי עוד לפני שלושה שבועות, ושיחקה את המשחקים האחרונים ביכולת לא משכנעת לאחר ירידת מתח.

היסטוריה ומספרים:

- שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, ובשני המפגשים ניצחה גלבוע/גליל – 75:97 בסיבוב הראשון בגן נר ו-74:76 בסיבוב השני באשדוד.

- גלבוע/גליל ניצחה 6 מ-7 משחקי הפלייאוף האחרונים שלה.

- הפעמים היחידות בעשור האחרון בהן איבדה גלבוע/גליל או בשמה הקודם גליל עליון סדרת פלייאוף עם יתרון ביתיות היו בחצי גמר הפלייאוף בעונת 2000/1 להפועל ירושלים ובחצי גמר הפלייאוף ב-2002/3 לעירוני נהריה.

- דרור חג'ג' רשם 7.3 נקודות ו-2.3 אסיסטים בשלושת המשחקים האחרונים אחרי שבעה משחקים נהדרים שקדמו להם בהם רשם 15.3 נקודות ו-3.6 אסיסטים בממוצע.

הכנות ושאר ירקות:

הפועל גלבוע/גליל עליון:

בשבוע שעבר הבטיחה לעצמה גלבוע/גליל תואר ראשון העונה כשזכתה בליגה הבלקנית, וכבר מחר היא תרצה להמשיך את הדרך בניסיון להשיג תואר שני. הקבוצה של ליאור ליובין הייתה עסוקה בחלק משבוע שעבר בחגיגות, אך בצוות המקצועי ובהנהלה ניסו להחזיר את השחקנים בחזרה לקרקע, בידיעה שאם לא יבואו דרוכים למשחק הראשון מול מכבי אשדוד, הם עשויים לאבד אותו, ולגרום לסדרה להתפתח לכיוונים שהם לא מעוניינים בהם.

לקראת המשחק מול אשדוד החליטו בגלבוע/גליל לא להלביש את הרכז כריס תומאס ומי שיתפוס את מקומו יהיה הרכז וויליאם האצ'ר. בגלבוע/גליל בונים על הקהל שהגיע לגמר הליגה הבלקנית מול לבסקי סופיה ומקווים כי למעלה מ-1500 צופים יגיעו למשחק הראשון מול מכבי אשדוד.

מכבי אשדוד:

בפעם הקודמת שגלבוע/גליל ומכבי אשדוד נפגשו, הקבוצה של עופר ברקוביץ' הייתה בעיצומה של ריצה מצוינת שכמעט ונגמרה עם כרטיס לבית העליון. אלא שמאז אשדוד סבלה מירידת מתח גדולה מאוד, הפסידה שני משחקים וניצחה עוד שניים בבית התחתון בצורה לא משכנעת ולא ידוע עד כמה תוכל לשחזר את הריצה המדהימה שלה מהסיבוב השני במהלך רבע גמר הפלייאוף. למרות זאת בקבוצה הביעו אופטימיות רבה לקראת הסדרה, ומאמינים שעם הניסיון שהמועדון צבר, והשחקנים המנוסים שנמצאים בסגל, ניתן להפתיע.

בקבוצה מקווים לתמיכה די גדולה מקהל האוהדים הגדל של המועדון, והחליטו לתמוך באוהדים לקראת המשחק. בשעה 17:00 ביום המשחק תצא הסעה מאורגנת לאוהדי הקבוצה לגן נר בעלות של 10 שקלים בלבד, כולל כרטיס למשחק.

שחקן מפתח:

מאיר טפירו. בשבועות האחרונים המספרים של מאיר טפירו בעלייה. השחקן הותיק שנכנס לרשימת 20 הקלעים הגדולים של ישראל בכל הזמנים החל לקלוע יותר, לחלק יותר אסיסטים, אבל מכבי אשדוד לא הצליחה להתרומם. דווקא שטפירו משך אליו יותר את המשחק, ונתן לשחקנים האחרים לבלוט, הצליחה אשדוד לנצח משחקים, ובגילו טפירו כבר לא מסתכל על המספרים אלא יותר על ההצלחה הקבוצתית. אם יצליח טפירו לגרום לשחקני גלבוע/גליל לכבד אותו, ולא להמר עליו, ובמקביל לנהל את המשחק בצורה שהוא יודע כל כך טוב, אשדוד יכולה לגנוב את משחק מספר 1 בסדרה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully