וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.כ הבקעה: פול דילייני גמר את העונה

הגארד המצטיין של הקבוצה קרע את גיד האצבע, יעזוב את ישראל ויפספס את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב

מ.כ הבקעה הודיעה הבוקר (ראשון) כי הגארד פול דילייני ימראי מחר לארצות הברית לאחר שאובחן אצלו קרע בגיד האצבע לפני משחק הניצחון על ברק נתניה בשבוע שעבר, ולמעשה הוא גמר את העונה. דילייני סובל מזה זמן רב מכאבים עזבים באחת מאצבעות ידו הקולעת, אך למרות הכאבים שהשביתו אותו מכמה משחקים לפני כן, הסכים להשתתף במשחק הגורלי מול נתניה שנתן לבקעה את הכרטיס לסדרת רבע גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב.

לבקעה אין אפשרות להחליף את דילייני לאחר שמועד ההעברות בליגת העל הסתיים לפני שבועיים, והיא תופיע למשחק עם שלושה זרים, דיון דאוול, פרנק רובינסון וטרוי גילנווטר, שכזכור הגיע לקבוצה בעקבות הפציעה של הסנטר ראשון פרימן שגמר את העונה. דאוול הוא הזר היחיד של הקבוצה שפתח את העונה וגם סיים אותה במדי הבקעה.

דילייני (25, 1.88) משחק זאת העונה השלישית בישראל לאחר שהתחיל את הקריירה שלו מחוץ לארצות הברית בעונת 2009/10 במדי עירוני נהריה ורשם 15.2 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים בממוצע למשחק. במהלך העונה לאחר מכן חתם במ.כ הבקעה והיה מהגורמים הבולטים בעליית הליגה של המועדון. העונה כאמור פתח את העונה בקבוצה ורשם ב-24 משחקים 16.8 נקןדות, 3.8 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים בממוצע.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully