וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ונאפולי נפרדו ב-2:2

מכה לפרטנופי במאבק על מוקדמות ליגת האלופות. ערן זהבי שותף ל-5 דקות, פאלרמו סיימה ב-1:1 בדרבי מול קטאניה

הליגה האיטלקית מתקרבת לרגעי ההכרעה של העונה האדירה שעוברת עליה והיום (שבת) נפתח המחזור ה-35, אחריו יוותרו שלושה מחזורים בלבד. נאפולי, שמתאוששת מהנפילה הגדולה שחוותה, נעצרה אחרי שספגה שוויון מול רומא בדקה ה-87 והמשחק הסתיים ב-2:2. ערן זהבי שותף לחמש דקות בדרבי, פאלרמו וקטאניה סיימו ב-1:1. קליארי וקייבו נפרדו ב-0:0.

רומא - נאפולי 2:2

פספוס ענק לאורחים, שנלחמים על המקום השלישי, אשר מוליך לליגת האלופות. רומא מבחינתה, עצרה את הנפילה אחרי שני הפסדים. הג'יאלורוסי עלו ליתרון, כשמרקיניו מצא את הרשת בדקה ה-41. המחצית השנייה הייתה שייכת לנאפולי. חואן זונייגה איזן שלוש דקות מפתיחתה ובדקה ה-67 אדינסון קבאני מצא את הרשת בבעיטה אדירה לחיבורים. שלוש דקות לסיום, סימפליסיו הרס את התוכניות של האורחים עם שוויון דרמטי.


פאלרמו - קטאניה 1:1

התקופה הרעה של פאלרמו נמשכה. ניקולה לגרוטלייה נגח את קטאניה ליתרון בדקה ה-25, אבל פבריציו מיקולי השווה בדקה ה-46 לאחר בישול של ניקולאס ברטולו. פאלרמו, שניצחה רק אחד משמונת הדרבים הקודמים, הייתה קרובה להכריע את המשחק כשאבל הרננדס מצא את הקורה עם מספרת נהדרת. ערן זהבי נכנס כמחליף בדקה ה-85, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו להתרומם מעל המקום ה-14.

משחק נוסף:

קליארי - קייבו 0:0

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully