וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה אוהדים נעצרו אחרי הדרבי של פתח תקוה

האוהדים של מכבי והפועל התעמתו בסיום המשחק. סיני: "כל עוד יש סיכוי, נמשיך לשחק בצורה רצינית". לנדאו: "נילחם עד הסוף"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

ניצחון 0:1 של מכבי פתח תקוה בדרבי של מלאבס על הפועל, העניק לקבוצה של משה סיני שלוש נקודות חשובות והותיר לה סיכוי יותר מתיאורטי להישאר בליגת העל. מכבי נהנתה משער בודד של ויקטור מרעי בדקה ה-60 כדי לשמור על פער של שש נקודות מהפועל באר שבע המדורגת מעליה וכשנותרו תשע נקודות בקופה, הסיכויים כאמור בהחלט קיימים. אגב, מי שחשב שהדרבי נגמר בצורה ספורטיבית ויפה התבדה, ולאחר המשחק שישה אוהדים נעצרו בעקבות עימותים מחוץ לאצטדיון.

לאור הידיעה לפיה שחקני הקבוצה לא קיבלו את משכורות חודש מרץ, גורמים במועדון טענו בסיום כי העניין יוסדר עוד השבוע. כזכור, שחקני הקבוצה הודיעו שלא יפנו להנהלה בטענה שהמצב של הקבוצה אנוש, ואין להם כוונה לפגוע בעמוס לוזון שהודיע על פרישה מהענף. כעת מצפים השחקנים לקבל את המשכורות בהקדם. "יש לנו כבוד גדול למערכת, אבל אנחנו דואגים למשפחות שלנו", אמר אחד מהם.

מאמן מכבי פתח תקוה משה סיני אמר: "יכול להיות שזה מאוחר מדי, אבל לפחות שיחקנו טוב ולנצח בדרבי זה חשוב. הקבוצה הטובה היום ניצחה. האמנתי שנצטרך לנצח ולראות מה קורה בבאר שבע. יש תשע נקודות בקופה והסיכויים לא הכי גבוהים. כל עוד יש סיכוי, נשחק בצורה הרצינית ביותר. השחקנים היו נחושים היום, ממושמעים ואלה דברים שלא היו במשחקים האחרונים. הדברים האלה באו לידי ביטוי".

סיני התייחס גם לשינויים הרבים שערך בהרכב ושיתופם של מספר שחקנים צעירים: "אלה ששיחקו במשחקים האחרונים לא סיפקו את הסחורה. האימונים הם מרכיב חשוב והצעירים הוכיחו שמגיע להם לשחק. גם דגו וגם קניוק הם שחקנים עם עתיד גדול במכבי פתח תקוה. אני רוצה להאמין שנישאר, אני מאמין שנישאר".

טל בן חיים הוסיף: "דרבי הוא מעל הליגה, אני שמח שניצחנו כי היה חשוב לנו להחזיר לקהל שלנו. תיאורטית יש לנו סיכוי ונמשיך להילחם. אם לא הייתי מאמין שנישאר הייתי אומר למשה סיני שייתן לי ללכת לים. כל עוד יש סיכוי נמשיך להילחם".

המאמן המפסיד גילי לנדאו אמר: "היה דרבי של שתי קבוצות, אחת שנלחמת על חייה והשנייה שרוצה להיות ספורטיבית ולהילחם עד הסוף והראינו את זה היום. כשאתה לא מנצל הזדמנויות מסוכנות בסוף המחצית הראשונה אז קשה לנצח. הגענו למספיק מצבים כדי לנצח. שיחקנו יפה, אבל כל החילופים שעשיתי לא עזרו ולא הצילו את המשחק".

לגבי העונה הבאה הוא הוסיף: "אני לא מתעסק עם קרית שמונה, רק עם הפועל פתח תקוה. הגעתי לכאן בשנה שעברה והקבוצה הזו נכנסה לי לנשמה, ניסיתי לעשות איתה את הבלתי ייאמן, אבל היה חסר לנו משהו. שיחקנו בצורה מעוררת כבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully