וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל לחמן: "לא נבכה, ירדנו ליגה לפני תקופה ארוכה"

מאמן ראשון לציון השלים עם הירידה ללאומית אחרי ההפסד 1:0 לבאר שבע. גיא לוי: "שיחקנו במגרש קשה והשגנו ניצחון חשוב"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שער של ריאן אדלי העניק הערב (שבת) ניצחון 0:1 חשוב מאוד להפועל באר שבע על הפועל ראשון לציון בחוץ. באר שבע עשתה עוד צעד בדרך להישארות בליגת העל, בעוד הקבוצה מעיר היין ירדה היום סופית בחזרה לליגה הלאומית אחרי ביקור של עונה אחת בליגת העל. לקבוצה מבירת הנגב יש כעת 39 נקודות, שש יותר ממכבי פתח תקוה שנמצאת מתחת לקו האדום, בעוד לאייל לחמן והחבורה שלו יש 27 בלבד והיא מרחק 12 נקודות מחוף מבטחים, כך שהיא איבדה סיכוי להישאר.

מאמן ראשון לציון, אייל לחמן, אמר בסיום: "ירדנו ליגה לפני תקופה ארוכה ולא היום, כך שהיום אנחנו לא באים ובוכים. היה משחק טוב שלנו היום, אבל הפסדנו כי לא הבקענו וחבל. היינו יותר טובים".

לחמן הוסיף: "יש לנו איזשהי בעיה. עשינו היום שני משקופים, היו לנו מספיק מצבים, עשינו את המקסימום, שיחקנו עד הסוף, אבל הפסדנו. צריך להגיד את האמת גם ברגע פחות נעים. מגיע לשחקנים קרדיט על עבודה טובה".

בצד השני גיא לוי לא יצא מגדרו והדגיש את העובדה שבאר שבע עדיין לא הבטיחה את מקומה בליגה: "אנחנו צריכים לסמוך רק על עצמנו. פגשנו קבוצה שעשתה את המקסימום, שיחקנו במגרש מאוד קשה והניצחון הזה מאוד חשוב. את כל הדברים האחרים שמעבר להישארות בליגה - אנחנו שמים בצד. לא רלוונטי איפה אני אהיה בשנה הבאה. יש עוד כל כך הרבה הרבה עבודה העונה. אם נבזבז אנרגיה על ספקולציות כאלו ואחרות, נאבד את עצמנו לדעת".

הפועל ראשון לציון הפסידה לבאר שבע וירדה ללאומית

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

אוהדי הפועל ראשון לציון מוחים נגד הנהלת המועדון. קובי אליהו
חוזרים לימי שישי בצהריים. אוהדי ראשון לציון במחאה נגד ההנהלה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully