וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: רפאל נדאל יפגוש בגמר את דויד פרר

השניים ייפגשו בגמר בפעם ה-4 ב-5 השנים האחרונות, לאחר שהמדורג 2 ניצח 0:6, 4:6 את ורדסקו ופרר עבר את ראוניץ'

רפאל נדאל עלה הערב (שבת) לגמר טורניר ברצלונה מסבב ה-500 של ה-ATP. המדורג שני בעולם, שזכה לפני שישה ימים בטורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו לאחר שניצח בגמר את נובאק דג'וקוביץ', הביס 0:6, 4:6 את בן ארצו פרננדו ורדסקו, המדורג במקום ה-20 בעולם. למעשה, השנה נקבל את הגמר הרביעי בחמש השנים האחרונות בין נדאל לדויד פרר, המדורג במקום השישי בעולם. נדאל יוכל לרשום זכייה שביעית בברצלונה.

עוד קודם לכן, המדורג שישי בעולם דויד פרר המשיך להוכיח כי ההדחה המוקדמת מטורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו הייתה מקרית ולא יותר מזה. הספרדי הוותיק והמצוין עלה לגמר טורניר ברצלונה מסבב ה-500 של ה-ATP לאחר ניצחון מרשים מאוד 6:7 (2), 6:7 (5) על מילוש ראוניץ' הקנדי (25 בעולם), שגבר אתמול על אנדי מארי הבריטי, המדורג רביעי בעולם.

ראוניץ' אמנם הצליח לבצע 15 אייסים, לעומת חמש שגיאות כפולות, ושמר על ההגשות שלו לאורך כל המשחק למרות שבע אפשרויות שבירה, אך הספרדי הוותיק ניצל את הניסיון שלו כדי להתעלות ברגעים המכריעים ולנצח בשני שוברי שוויון. לפרר זוהי פעם שנייה ברציפות בה הוא מגיע לגמר טורניר ברצלונה וגמר שלישי שם בארבע השנים האחרונות. מעניין אם הוא יצליח לדגדג שם את רפאל נדאל, במידה שזה יעבור כמובן את פרננדו ורדסקו בחצי הגמר השני.

גם בטורניר בוקרשט מסבב ה-250 של ה-ATP נערכו היום חצאי הגמר. ז'יל סימון הצרפתי, המדורג מספר אחת בטורניר ו-12 בעולם, ניצח 5:7, 2:6 את מתיאס באכינגר הגרמני (120) ויפגוש בגמר את פאביו פוניני האיטלקי, שניצח בקלות 3:6, 1:6 את אטילה בלאש ההונגרי.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully