וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטוטגרט: ויקטוריה אזרנקה מול מריה שראפובה בגמר

המדורגת 1 בעולם הביסה 1:6, 3:6 את אגניישקה רדוואנסקה ותשחק מול הרוסיה, שניצחה 4:6, 6:7 (3) את פטרה קביטובה

בפעם הראשונה מזה שלוש שנים הגיעו ארבע המדורגות הראשונות בעולם לחצי גמר של טורניר WTA, כשוויקטוריה אזרנקה, מריה שראפובה, פטרה קביטובה ואגניישקה רדוואנסקה נותרו ארבע האחרונות בטורניר שטוטגרט. היום (שבת) נערכו שני חצאי הגמר, כשגם בהם נותרה מגמת אי ההפתעות. ויקטוריה אזרנקה (1 בעולם) ומריה שראפובה (2) עלו לגמר וייפגשו בפעם השלישית השנה.

במשחק שפתח את מפגשי הפסגה הצליחה המדורגת מספר אחת בעולם ויקטוריה אזרנקה להביס 1:6, 3:6 את אגניישקה רדוואנסקה הרביעית בעולם לאחר שעה ו-17 דקות. בגמר, כאמור, תפגוש הבלארוסית את המנצחת בין מריה שראפובה לפטרה קביטובה.

לאזרנקה זהו ניצחון חמישי השנה על רדוואנסקה, שהפסידה כל השנה רק חמש פעמים כשחוץ מלבלארוסית היא לא הפסידה בכלל השנה. באופן כללי, שיפרה ויקה את מאזן הראש בראש שלה מול רדוואנסקה ל-3:10 והשיגה את הניצחון ה-29 שלה מתחילת השנה לעומת הפסד אחד בלבד במיאמי למריון ברטולי. אזרנקה שוב נראית בלתי ניתנת לעצירה והיא בהחלט מועמדת ברורה לזכות בתואר חמישי מתחילת השנה ו-13 בקריירה שלה. רדוואנסקה תחפש את התואר השלישי שלה מתחילת השנה במקום אחר.

המחסור בהפתעות נמשך גם במשחק השני, כשמריה שראפובה הרוסיה (2 בעולם) ניצחה 4:6, 6:7 (3) את פטרה קביטובה, המדורגת שלישית בעולם תוך שעתיים של טניס. לרוסיה זה היה ניצחון שני ברציפות על הצ'כית, לאחר שעשתה את זה גם באליפות אוסטרליה הפתוחה מוקדם יותר השנה. לשראפובה מצפה בגמר מפגש שלישי השנה עם אזרנקה בשלושה גמרים, כשבשני המקרים האחרונים ניצחה הבלארוסית כששראפובה זוכה בשמונה משחקונים בלבד.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully