וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי רכשה את מרקו מארין

הבלוז הודיעו רשמית על צירופו של קשר ורדר ברמן בן ה-23, שיעבור לשם בקיץ. "צ'לסי הוא מועדון חלומותי", אמר השחקן

עדיין לא ברור האם רוברטו די מתאו יישאר בצ'לסי בעונה הבאה, כשכרגע לפחות הוא מוגדר כמנג'ר זמני. בימים האחרונים היו כמובן שמועות על כך שפפ גווארדיולה, שהודיע על עזיבת ברצלונה, יחתום בבלוז בעונה הבאה. מה שבטוח הוא שבינתיים בצ'לסי, שעלתה השבוע בצורה מרשימה במיוחד לגמר ליגת האלופות אחרי 2:2 גדול בקאמפ נואו מול ברצלונה, ממשיכים לעבוד.

הבלוז הודיעו היום (שבת) על רכישתו של קשר ורדר ברמן מרקו מארין. הקשר בן ה-23, שיהפוך לשחקן השני שעובר מוורדר ברמן לפרמיירליג בשנה האחרונה לאחר שפר מרטסאקר הצטרף לארסנל בתחילת העונה, אמר לאתר הרשמי של ברמן: "הייתה לי תקופה נהדרת בוורדר ברמן ויישארו לי הרבה חברים וחוויות. יחד עם זאת אני מאושר להצטרף למועדון פרמיירליג כל כך מפואר כמו צ'לסי. זהו מועדון חלומותי ואני שמח לקבל את ההזדמנות. גם טוטנהאם רצתה אותי, אבל העדפתי את צ'לסי". המנהל המקצועי של ברמן קלאוס אלופס אמר: "סיכמנו עם צ'לסי על העברתו של מרקו מארין, שישחק שם בעונה הבאה".

על פי הפירסומים, מארין חתם בצ'לסי עד 2017 ובתמורה תקבל ברמן את רומלו לוקאקו בהשאלה, לאחר שזה הצטרף אליה מאנדרלכט בתחילת העונה הנוכחית. מארין בן ה-23 עבר ממנשנגלדבאך לברמן ב-2009 תמורת 8.5 מיליון יורו ועל פי ההערכות. מארין החל את הקריירה שלו באיינטרכט פרנקפורט וכבר בגיל 16 הצטרף לגלדבאך וערך את הבכורה שלו כבר ב-2007. בברמן מארין רשם 124 הופעות בונדסליגה וכבש 12 שערים, כשבנוסף הוא רושם 16 הופעות בנבחרת גרמניה (שער אחד). כרגע, נראה כי הוא לא בתכניות של יואכים לב ליורו 2012.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully