וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה והיגואין מועמדים לעבור בקיץ לפ.ס.ז'

שני כוכבי ריאל עשויים להיפרד ממוריניו בשל הפיחות במעמדם. הארגנטינאי מבוקש גם בצ'לסי וביובנטוס, אבל חתום עד 2016

עונת המלפפונים עדיין לא החלה רשמית, אבל נדמה שמי שהולכים לככב בה הקיץ הם קאקה וגונסאלו היגואין. היום (שבת) פורסם ב'לאקיפ' כי שני שחקני ריאל מדריד נמצאים בראש סדר העדיפויות של פריס סן ז'רמן שתנסה לצרף אותם. על פי הדיווח, נשיאה של הקבוצה הצרפתית נאסר אל חליפי הקטארי נפגש בשבוע שעבר עם השניים וניסה לשכנע אותם להצטרף לקבוצת המיליונים.

קאקה לא נחשב העונה לאחד משחקני המפתח של ז'וזה מוריניו בריאל מדריד. עם 16 הופעות בלבד, הכוכב הברזילאי שהגיע לברנבאו כהבטחה גדולה לא הצליח לממש את עצמו ועל כן לא מן הנמנע שהוא יעזוב הקיץ, בעיקר בשל משכורתו שעומדת על עשרה מיליון יורו, אחרי שהוא צורף תמורת 67.2 מיליון יורו לפני שלוש שנים.

כאמור גם היגואין נחשב למועמד בולט בפ.ס.ז'. הכוכב הארגנטינאי כבש העונה 25 שערים בכל המסגרות, אבל נאלץ להיאבק עם קארים בנזמה על מקומו בהרכב העונה ונראה לא פעם מתוסכל מכך. ב'אס' פורסם היום שסוכנו נפגש עם אנשי ריאל כדי להבין מה התוכניות של הקבוצה לגביו. מלבד פ.ס.ז', גם יובנטוס וצ'לסי יעשו מאמצים להנחית בקיץ את החלוץ, שחתום עד 2016 בריאל.

אגב, להיגואין יש סעיף שחרור בחוזה שעומד על 200 מיליון יורו. בכל מקרה, גם לואיס סוארס מליברפול נחשב למועמד לחזק את חוליית ההתקפה של הפריזאים.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully