וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה ניצחה את מ.ס אשדוד 0:1

שער בודד של אבוחצירא בדקה ה-74 החזיר את האלופה למסלול. אסולין הפכה לשופטת הראשונה אי פעם בליגת העל

עירוני קרית שמונה גברה הערב (שבת) 0:1 על מ.ס אשדוד במחזור ה-34 בליגת העל ושיפרה את התחושה אחרי התבוסה 5:0 לבני סכנין לפני שבועיים. אשדוד כבר לא תגיע לאירופה דרך הליגה, אבל שם מרוכזים בחצי גמר גביע המדינה, שם הקבוצה מעיר הנמל תפגוש את מכבי חיפה באמצע השבוע הקרוב.

המשחק נוהל לראשונה בהיסטוריה על ידי שופטת - לילך אסולין - שצלחה בהצלחה את המבחן אחרי שכבר ניהלה בעבר משחקים בליגה הלאומית ובגביע הטוטו.

רן בן שמעון היה נחוש להימנע ממבוכה נוספת אחרי ספיגת החמישייה בסכנין, והפעם העלה הרכב חזק יותר. השילוב בין שמעון אבוחצירה לאחמד עאבד בחלק הקדמי של האלופה הניב במחצית הראשונה כמה מצבים, אבל לא שערים, ומנגד עידן שריקי החמיץ בעצמו.

במחצית השנייה בן שמעון שלח לכר הדשא את שלומי אזולאי וברק בדש במטרה להגביר את המחץ, אבל דווקא שני שחקנים שכבר נמצאו על המגרש יצרו את השער. אלעד גבאי הגביה מימין ואבוחצירא נגח פנימה. השער הזה הספיק בשביל התוצאה שקרית שמונה כל כך אהבה העונה: 0:1 גם בסיום.

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, שיר צדק, סאלח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו (רביד גזל, 71), אדריאן רוצ'ט, דויד סולארי (שלומי אזולאי, 54), אחמד עאבד (ברק בדש, 62), שמעון אבוחצירא.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד, יאיא פטי, אפה אמברוז, אדיר טובול, ניר ביטון, בן בוטבול (אמיר לביא, 75), תמיר כחלון (דוד רביבו, 54), גדי קינדה (עידן מקדש, 80), עידן שריקי, רוג'רס קולה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully