וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט: "יש לעומרי כספי הרבה מאוד לאן להתפתח"

מאמן קליבלנד מסכם את העונה של הישראלי, והעריך: "אני חושב שהוא עדיין יכול להיות שחקן כדורסל טוב מאוד עבורנו"

עומרי כספי וקליבלנד חתמו את העונה המקוצרת ב-NBA הרחק מהמקום שמוביל לפלייאוף (מקום 13 במזרח), כאשר גם הישראלי, בעונתו השלישית בליגה הטובה בעולם, לא הצליח למצוא את עצמו, איבד את המקום בחמישייה בתחילת חודש מרץ, ובסך הכל הוא מסכם את 2011/12 עם 7.1 נקודות בממוצע למשחק ב-20.6 דקות. בנוסף הוא הוריד 3.5 ריבאונדים וחילק אסיסט אחד בממוצע למשחק.

בשלב הסיכומים של העונה, התייחס בצורה דיפלומטית מאמנו ביירון סקוט לשנה שעברה על כספי, לו חוזה לעונה נוספת בקבוצה, ואמר: "הוא היה בסדר". באופן ספציפי יותר, סיפר המאמן: "יש הרבה איזורים שהוא מרגיש שהוא צריך להשתפר. כמו שאמרתי לו, אנחנו נשב ונדון על כך כשהוא יחזור. יש לנו כבר תוכנית משחק שמוכנה עבורו".

סקוט סיפר גם על רשמיו של כספי מהעונה האישית שלו, ואמר: "עומרי אמר לי היום שהוא מרגיש שזו באמת הפעם הראשונה שהוא למד איך לשחק כדורסל בפרמטרים שונים. אני חושב שזה מעניין, אבל אני גם חושב שזה נהדר מכיוון שזה אומר משהו עליי ועל הצוות שלי שעשינו עבודה טובה מאוד באופן שבו לימדנו אותו איך לשחק את המשחק בצורה הנכונה. זה משהו שהוא צריך לקחת הביתה, ללמוד ממנו ולהתפתח איתו. אנחנו מחכים מאוד שהוא יחזור. יש לו הרבה מאוד לאן להתפתח ואני חושב שהוא עדיין יכול להיות שחקן כדורסל טוב מאוד עבורנו".

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully