וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב העפיל לשני גמרים בגרנד פרי אוסייק

המתעמל הישראלי סיים במקום השמיני במוקדמות תרגיל הקרקע והמתח, ויתחרה היום על מדליה בתחרות שנערכת בקרואטיה

אלכס שטילוב ממשיך להוכיח שהוא אחד המועמדים הבולטים לנפק מדליה אולימפית בלונדון. אתמול (שישי) השתתף המתעמל הישראלי במוקדמות תרגיל הקרקע במסגרת גרנד פרי אוסייק שבקרואטיה, וסיים עם כרטיסים לגמר בתרגיל הקרקע והמתח.

סגן אלוף אירופה ומדליסט הארד מאליפות העולם סיים במקום השמיני בתרגיל הקרקע אותו הוא ביצע בדרגת קושי נמוכה יחסית (6.2), להבדיל מיריביו הבכירים שביצעו תרגיל בעל רמות קושי שמעו בין 6.4 ל-6.6. על רמת הביצוע קיבל שטילוב 8.5 נקודות ובסך הכל 14.7 נקודות. דניאל פרוויס הבריטי סיים ראשון במוקדמות עם 15.625 נקודות, לפני דייגו היפוליטו הברזילאי עם 15.5 ואלפתריוס קוסמידיס היווני. כעת ההכרעה תיפול בגמר שיתקיים היום.

שטילוב החליט הפעם לא להתחרות רק בתרגיל הקרקע, אלא גם על מכשירים נוספים, כשבתרגיל המתח הוא השיג גמר נוסף כשעלה מהמקום השמיני אחרי שצבר 14.55 נקודות. על סוס הסמוכות סיים הישראלי במקום ה-16 עם 13.85 נקודות. גמר תרגיל המתח יתקיים ביום ראשון.

היום תיפתח בשעה 11:00 באולם הכדורסל בהדר יוסף תחרות נוער בינלאומית בהתעמלות מכשירים בהשתתפות נערים מישראל, בלארוס, בולגריה וקפריסין. עבור מרבית הנערים המשתתפים התחרות תהווה הכנה מרכזית לקראת אליפות אירופה לנוער שתתקיים בחודש הבא במונפלייה, במקביל לאליפות הבוגרים.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully