וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בירם כיאל עשוי לחזור לסגל אחרי ארבעה חודשים

הקשר צפוי לשבת על הספסל באולד פירם ביום ראשון. 45 דקות לבונדר בהפסד וולגה, 90 לוורמוט ב-1:1 של דה חראפשחאפ

בירם כיאל יחזור ביום ראשון לסגל סלטיק לראשונה מזה ארבעה חודשים כאשר קבוצתו תארח לדרבי את גלזגו ריינג'רס במסגרת המחזור ה-35 בליגה. כיאל נפצע בקרסולו במהלך האולד פירם שהתקיים ב-28 בדצמבר, נותח ונעדר מאז מהמגרשים. עוזר המאמן אלן תומפסון אישר כי כיאל צפוי לפתוח את המשחק על הספסל אחרי שהשחקן שב כבר לפני שבועיים לאימונים מלאים. מדובר בבשורות נפלאות למאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן, שצפוי לזמן את הקשר למחנה האימון של הנבחרת בחודש הבא.

* גילי ורמוט שיחק 90 דקות ב-1:1 המפתיע של דה חראפשחאפ בחוץ מול כרונינגן בפתיחת המחזור ה-32 בהולנד. מתיאס ג'ונס האורוגוואי העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-33, אך אנקו יאנסן איזן בדקה ה-69. הסופר איכרים במקום ה-17, המוביל למשחקי המבחן, עם 20 נקודות ומקדימים בשתי נקודות את אקסלסיור שתתארח בשבת אצל ויטסה.

* דני בונדר שב למגרשים לאחר פציעה והיעדרות בת חודש ונכנס עם פתיחת המחצית השנייה בהפסד וולגה 2:1 לקרסנודאר במחזור ה-41 ברוסיה. יורה מובסיסיאן כבש צמד למנצחת (4, 44) לפני שאנדריי קריאקה צימק בפנדל (71). בעקבות ההפסד וולגה עשתה צעד נוסף לעבר השתתפות במשחקי המבחן נגד הירידה.

* לירן כהן (90 דקות) וליעד אלמליח (67 דקות) פתחו בהרכב פודבסקידז'ה שנוצחה בחוץ 3:0 על ידי גורניק זאבז'ה במחזור ה-28 בפולין. אבירם ברוכיאן לא נכלל בסגל פולוניה ורשה שהפסידה 1:0 ללך פוזנן.

* אליניב ברדה הפצוע לא נכלל בסגל גנק, שהובסה במגרשה 4:0 על ידי אנדרלכט במחזור השישי בפלייאוף העליון בבלגיה. המנצחת פתחה פער של שבע נקודות (משחק עודף) מקלאב ברוז'.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully