וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אין הפתעות ברבע גמר הפלייאוף

מכבי ראשון לציון (23:25 על מוצקין), הפועל ראשון לציון (21:28 על הרצליה) ואס"א (23:32 על רחובות) עלו ליתרון 0:1 בסדרה

שלוש מארבע סדרות רבע גמר הפליאוף בכדוריד נפתחו היום (שישי) בניצחונות של הקבוצות הביתיות. מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון עלתה ליתרון של 0:1 מול בני הרצליה לאחר ניצחון 21:28 ויכולת נהדרת של עידן מימון (חמישה שערים) וגיא כהן (שבעה שערים). האדומים יוכלו להכריע את הסדרה בגומלין ביום רביעי.

למכבי ראשון לציון הלך קשה מאוד מול מכבי קרית מוצקין, אבל המשחק הסתיים בניצחון עם 23:25 לאלופה, שנהנתה משבעה שערים של יוהאן רושקה. פיליפ שצ'פנוביץ' ואיתי גושן הבקיעו שישה כל אחד למוצקין.

גם אס"א תל אביב, שסיימה במקום הראשון בליגה הסדירה, נמצאת ביתרון של 0:1 בסדרה שלה מול עירוני רחובות לאחר ניצחון 23:32. מכבי תל אביב, שתשחק ביום ראשון בלוטרקי יוון מול דיומידיס ארגאוס בגומלין חצי גמר גביע האתגר האירופי, תפתח את הסדרה שלה מול א.ס רמת השרון רק ביום רביעי - המועד של המשחק השני בסדרות רבע הגמר.

מי שחילק את הזמן בין המחצית הראשונה בבית מכבי בראשון לציון למחצית השנייה באולם אשלים של הפועל הוא דראגן דיוקיץ', המאמן הסרבי, שסיכם ומונה הבוקר למי שידריך את סגל הזהב ונבחרת ישראל בעידן ענף כדור מועדף. דיוקיץ' יוצג ביום ראשון במסיבת עיתונאים.

בבית ההישרדות, ההכרעות קרובות כבר אחרי המחזור הראשון מבין שלושה. הפועל אשדוד, בעונתה הראשונה בליגת העל, עלולה לנשור לליגה הלאומית לאחר הפסד לא.כ נס ציונה 36:27. האחרונה בטבלה, מ.כ חולון הפתיעה עם ניצחון חוץ 28:31 על סביון והשאירה לאשדוד סיכוי תיאורטי למבחנים.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully