וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: דראגן דג'וקיץ' סיכם כמאמן נבחרת ישראל

הסרבי בן ה-49 מאמן את נבחרת בריטניה ויגיע אחרי האולימפיאדה. עמד בעבר על הקווים של נבחרות שוויץ ומקדוניה

מאמן הכדוריד הסרבי, דראגן דג'וקיץ', ידריך את סגל הזהב ונבחרת ישראל במסגרת פרויקט ענף כדור מועדף ברמה הלאומית. איגוד הכדוריד, יחד עם הוועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי, הגיעו לסיכום עם המאמן הבכיר שיוצג ביום ראשון במסיבת עיתונאים שתיערך במשרדי איגוד הכדוריד. דג'וקיץ' בן ה-49 הוא מאמנה בשלוש השנים האחרונות של נבחרת בריטניה, שנבנתה לקראת המשחקים האולימפיים שייערכו הקיץ בלונדון.

מדובר במאמן עתיר ניסיון, שהדריך את נבחרת שוויץ בין 2006 ל-2008, ולפני כן את נבחרות מקדוניה וירדן. הוא היה מבוקש לאחרונה בנבחרת רוסיה, אבל דחה את ההצעה לעזוב את הנבחרת הבריטית. הוא הדריך גם בכוכב האדום בלגרד, במקדוניה (ורדר סקופיה), בפורטוגל (מאדיירה) ובאלופת הונגריה פיק שזאגד. יש לו ניסיון גם בהדרכת נשים וצעירים במסגרת נבחרת סרביה עד 18.

דג'וקיץ' הדריך פעמיים את בריטניה מול נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה בשנה שעברה. הוא הגיע כבר לפני כחודש להתרשמות, נפגש עם יו"ר האיגוד דורון שמחי ויו"ר הוועדה המקצועית באיגוד, רון קוגמן, ונציגי היחידה לספורט הישגי. הוא צפה במשחקי ליגת ווינר, והוא החל באופן מעשי בעבודתו. בשבוע הקרוב הוא יגיש תכניות עבודה ולוחות זמנים לנבחרות ולמשחקי הליגה.

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי, אמר: "לאחר שבחנו מספר רב של מועמדים, כולל מאמנים בכירים באירופה איתם ניהלו שיחות ובדקנו לעומק את התוכניות המקצועיות שהגישו, התרשמנו שהמאמן הסרבי דג'וקיץ' הוא הדמות המקצועית המתאימה ביותר להוביל את הפרויקט הלאומי בכדוריד. הוא ענה לכל הדרישות, מרמת הניסיון הרב בנבחרות, מגברים, נשים וצעירים, וכמו כן בקבוצות. בנוסף מדובר באישיות מרשימה. דג'וקיץ' כבר התחיל בעבודתו, ואנחנו מקווים שהוא יוביל את הכדוריד הישראלי לעתיד טוב יותר".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully