וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "מנצ'סטר סיטי יריבה לא פחות חשובה מליברפול"

אלכס פרגוסון מתכונן לדרבי ביום שני וצופה שינוי ארוך טווח במפה: "סיטי תהיה היריבה העיקרית שלנו בשנים הקרובות"

יום שני, 22:00, מנצ'סטר. משחק העונה של הפרמיירליג האנגלית. בצפון-מערב אנגליה ובעצם באי הבריטי כולו ממתינים בעניין למשחק העונה בו תארח סיטי את יונייטד בדרבי של מנצ'סטר - משחק שעשוי להכריע את גורל האליפות העונה.

כשנותרו תשע נקודות בקופה, השדים האדומים מוליכים את הטבלה עם שלוש נקודות יתרון על פני היריבה התכולה, אבל ניצחון של רוברטו מאנצ'יני ושחקניו יעלה אותם למקום הראשון בזכות הפרש שערים. אף לא אחד שכח את ה-1:6 של סיטי בסיבוב הראשון באולד טראפורד ואלכס פרגוסון יודע שבפני הקבוצה שלו ניצב אתגר גדול וקשה.

"מנצ'סטר סיטי היא היריבה הישירה שלנו עכשיו, היא זו שתתחרה איתנו על תארים. זה מה שאנחנו מתמקדים בו - הקבוצות שיכולות למנוע מאיתנו לזכות בתארים", אמר הסקוטי הוותיק, "אנחנו חייבים להתרגל לעובדה שהמשחקים נגד סיטי הם משחקים גדולים. הם לא הולכים לשום מקום. יש להם הרבה תמיכה כלכלית וזה אומר שיהיו לנו עוד הרבה משחקים גדולים נגדם, אולי גם כמה גמרים. אם נמשיך להיאבק על אליפויות - ואני חושב שנמשיך - המשחקים נגד מנצ'סטר סיטי יהיו חשובים לא פחות מאלו נגד ליברפול".

המשחק ביום שני יהיה הרביעי בין הקבוצות העונה. עוד לפני ה-1:6 הן נפגשו בגביע הצדקה ויונייטד ניצחה 2:3 ואחר כך היא ניצחה בתוצאה זהה בגביע. פרגוסון אמר: "אני לא חושב שמהפגשים הקודמים בין הקבוצות העונה יהיו רלוונטים. העבר הוא העבר ושום דבר מזה לא חשוב. העיקר הוא מה שיקרה ביום שני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully