וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וויגאן הדהימה את ניוקאסל, שלושער ענק לסוארס

ניוקאסל חטפה 4:0 מוויגאן מהתחתית, ארסנל הסתפקה ב-1:1 עם סטוק (83 דק' לבניון). שלושער לסוארס ב-0:3 של ליברפול

הפרמיירליג האנגלית מתמרקת לקראת משחק העונה - הדרבי של מנצ'סטר שיתקיים ביום שני ואולי יקבע מי תזכה באליפות, אבל המחזור ה-36 נפתח היום (שבת) עם כמה קבוצות שעדיין יש להן על מה לשחק.

בקרב על המקומות בליגת האלופות השיגה ארסנל נקודה אחת בלבד ב-1:1 מול סטוק (יוסי בניון פתח בהרכב ושיחק 83 דקות), אבל למזלה ניוקאסל ספגה תבוסה מדהימה, 4:0 מול וויגאן, והתותחנים עדיין בטוחים לעת עתה במקום השלישי. ארבע קבוצות כבשו רביעיות היום, כשהחגיגה הגדולה מכולן התרחשה במשחק של סוונסי מול וולבס, שהסתיים ב-4:4 משוגע, אחרי שסוונסי כבר הוליכה 1:4 מול הקבוצה שכבר ירדה ליגה.

ארסנל במקום השלישי עם 66 נקודות, ניוקאסל במקום הרביעי עם 62 נקודות. טוטנהאם, שתשחק נגד בלקבורן מחר, במקום החמישי עם 59 נקודות. צ'לסי שישית עם 58 נקודות, לפני המשחק שלה מול ק.פ.ר ביום ראשון.

בולטון השיגה נקודה חשובה ב-2:2 מול סנדרלנד. אסטון וילה הסתפקה ב-0:0 מול ווסט ברומיץ', והיא עדיין מעל הקו האדום ומקדימה את וויגאן, ק.פ.ר ובולטון.

לואיס סוארס כבש שלושער מצוין ב-0:3 של ליברפול על נוריץ', כולל שער מ-50 מטר שמועמד לתואר שער העונה.

צפו בתקציר המשחק

סטוק סיטי - ארסנל 1:1

ארסנל נעצרה מעט לאחרונה, וצברה שתי נקודות בלבד בשלושת המשחקים האחרונים שלה, במאבק הצמוד על המקום בין ארבע הראשונות, אבל בינתיים היא לא משלמת את המחיר. פיטר קראוץ' העלה את המארחת ליתרון (10), והתותחנים כבר הרגישו איך הם שוב מפסידים במגרש הביתי של סטוק, אבל השוויון הגיע מהר מרגליים מוכרות. יוסי בניון, שפתח בהרכב, חטף כדור בנחישות מההגנה בדקה ה-15, מצא את רוזיצקי, האחרון הגביה היטב לפינה הרחוקה, ורובין ואן פרסי כבש מקרוב את שערו ה-28 העונה. רק נקודה לארסנל, אבל למזלה הגיעה התוצאה המפתיעה הבאה.

וויגאן - ניוקאסל 0:4

זה היה אמור להיות קרב בין קבוצה שמתיימרת לליגת האלופות לבין קבוצה שחוששת מירידה לליגת המשנה, אבל יחסי הכוחות במגרש הראו אחרת. ויקטור מוזס כבש צמד זריז תוך שתי דקות (13 ו-15), שון מלוני (36) ופרנקו די סנטו (45) השלימו את הרביעייה המדהימה, וכבר לפני המחצית ניוקאסל ספגה רביעייה מביכה.

וויגאן הייתה צמודה לקו האדום, אבל שלוש הנקודות העניקו לה הרבה אוויר לנשימה. הקבוצה של רוברט מרטינס ניצחה בשבועות האחרונים גם את מנצ'סטר יונייטד וגם את ארסנל, וממשיכה להראות שהיא ראויה לעוד שנה בפרמיירליג. מנגד, ניוקאסל הלוהטת נעצרה אחרי שישה ניצחונות רצופים, והמירות שלה לצ'מפיונס ליג נעצר.

נוריץ' סיטי - ליברפול 3:0

הקבוצה של קני דלגליש סוף סוף נותנת לאוהדיה מעט נחת. ליברפול ניצחה 0:3 את נוריץ' ורשמה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים, אך שני גם בשבעת המשחקים האחרונים. לואיס סוארס חגג עם שלושער נהדר את הניצחון והעלה את הקבוצה שלו למקום השמיני עם 49 נקודות.

המייטי רדס עלו ליתרון בדקה ה-24 לאחר איבוד כדור רשלני במחצית המגרש של המארחת. סטיבן ג'רארד חטף את זה והכניס מסירת עומק מצוינת ללואיס סוארס, שלא התקשה להכניע את ג'ון רודי בדרך ל-0:1. השער השני של ליברפול הגיע כעבור ארבע דקות בלבד, כשגם הפעם זה היה סוארס. הפעם, החלוץ האורוגוואי עשה את זה במהלך אישי נהדר לאחר שחטף כדור באמצע המגרש, עבר את השומר שלו ובעט כדור נהדר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. עם כל הכבוד לשני השערים הקודמים של סוארס, הדובדבן הגיע רק בדקה ה-82. החלוץ האורוגוואי מצא את רודי לא מוכן והקפיץ מעליו מ-50 מטר, שער גאוני.

צפו בתקציר הניצחון, כולל השער הגדול של סוארס

משחקים נוספים:

סנדרלנד - בולטון 2:2
סנדרלנד כבשה שער ראשון אחרי חמישה משחקים, והתיקו לא מספיק טוב לבולטון, שנותרה מתחת לקו האדום. לבולטון: קווין דייויס (25 ו-70). לסנדרלנד: ניקלאס בנדטנר (36) וג'יימס מקלין (55).

סוונסי - וולבס 4:4
לסוונסי: אנדרה אורלנדי (1), ג'ו אלן (4), דיא'ר (15), דניאל גרהאם (31). לוולבס: סטיבן פלטשר (28), מת'יו ג'ארביס (33 ו-69), דייויד אדוארדס (54)

ווסט ברום - אסטון וילה 0:0

אברטון - פולהאם 0:4
אחרי ה-4:4 מול יונייטד, אברטון עם משחק שלישי רצוף שבו היא כובשת רביעייה. ניקיצה ילאביץ', שכבש צמד (7 ו-40), השלים את שערו העשירי העונה. מרואן פליאני (16) וטים קייהיל (60) הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully