וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מתכוננים ליום שאחרי פפ גווארדיולה

שחקני הקבוצה קיבלו בהלם את הידיעה על העזיבה הצפויה של המאמן. וילאש בואש הציע את עצמו, בלאן וביילסה חזק בתמונה

החששות של ברצלונה מהודעתו של פפ גווארדיולה על עזיבת הקבוצה התאמתו הבוקר (שישי), כשהמאמן אישר לשחקניו את הדיווחים מהימים האחרונים ונפרד מהם, ובשורות אלופת אירופה היוצאת ניכר הלם גדול.

השחקנים אמרו לכלי התקשורת שגווארדיולה הגיע לכל אימון באינטנסיביות שיא, לא הוריד את הרגל מהדוושה ושלא היה ניתן לראות אצלו ירידה כלשהי שתרמז על כך שהוא בדרך החוצה. בנוסף, צעירים כמו מארק מוניאסה, מרטין מונטויה ומארק בארטרה, דואגים לעתידם אחרי שגווארדיולה החל לתת להם דקות משחק, אך לא ברור מה תהיה המדיניות של המאמן הבא בנוגע לצעירים שגדלו במועדון.

אפרופו המאמן הבא. השמות נזרקים לחלל בכמות גדולה. יוגי לב ולואיס אנריקה הוזכרו, אנדרה וילאש בואש כבר הציע את עצמו, אבל בתקשורת מדווחים שבתכנית ב' של המנהל הספורטיבי אנדוני זוביזארטה יש כעת שלושה שמות מועדפים: מרסלו ביילסה (אתלטיק בילבאו), לורן בלאן (נבחרת צרפת) וארנסטו ואלוורדה (אולימפיאקוס).

נכון לכתיבת שורות אלו, בסקר באתר האינטרנט של העיתון "ספורט" הקטאלוני, 52 אחוזים הצביעו לביילסה כמי שהם רוצים כמאמן הבא, כשהרחק מאחוריו עוזרו הפופולארי של גווארדיולה, טיטו וילאנובה, עם 22 אחוזים.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully