וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי: סדרות הפלייאוף בכדוריד יוצאות לדרך

בעוד שמכבי תל אביב תצא למשחק הגומלין מול דיומידיס ביוון, הפועל ראשל"צ תארח את בני הרצליה. מכבי ראשל"צ מול מוצקין

סדרות רבע גמר הפליאוף ומשחקי הבית התחתון בליגת ווינר בכדוריד ייצאו מחר (שישי) לדרך, וגם מכבי תל אביב תעשה את דרכה ליוון, לקראת גומלין חצי גמר גביע האתגר האירופי מול דיומידס ארגאוס (26:29 ליוונים במשחק הראשון) שייערך ביום ראשון בלוטרקי.

מלבד הצהובים שיקיימו את משחקם הראשון בפליאוף ביום רביעי מול א.ס רמת השרון, יתקיימו מחר 3 סדרות בבית העליון - הפועל ראשון לציון תארח במשחק המרכזי (16:00, שידור ישיר בספורט 5) את בני הרצליה. שתי הקבוצות שסיימו במקומות 4 ו-5 נפגשו במחזור האחרון של הליגה הסדירה. הרצליה ביצעה במהלך השבוע שינוי בעמדת המאמן, כאשר הסרבי דושקו מילינוביץ' סיים את תפקידו ובני אינגל, שחקן העבר של המועדון, ידריך מחר את הקבוצה. "יהיה קשה אבל נעשה את הכל", הבהיר אינגל.

מנגד, עידן מימון, בויאן בוטוליה וטומיסלב סטויאקוביץ', שקיבלו מנוחה במשחק הליגה האחרון, ישחקו מחר בשורות מחזיקת הגביע. יותם טל, שחקנה של הנבחרת, מצטרף למצבת הפצועים אצל האדומים הכוללת זמן רב את דניס זאכרוב ואלי רן. טל ינותח בכתפו וצפוי להיעדר כחצי שנה. "זה מבאס כמו כל ספורטאי שרואה שהקבוצה שלו משחקת והוא לא יכול לעזור. אני מאמין בכל אחד מהשחקנים, שהוכיחו עד עכשיו לב ענק, ואני מאמין שאפשר גם לזכות בצלחת האליפות", סיפר טל.

האלופה, מכבי ראשון לציון תארח (16:00) את מכבי קרית מוצקין. שלושה משחקים נוספים יחלו ב-17:00. אס"א ת"א, שסיימה במקום הראשון בליגה הסדירה, תארח את עירוני רחובות, שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון במחזור האחרון לאחר שגברה על רמת השרון 23:25. אס"א תנסה לנצל את יתרון הביתיות ולעשות צעד לעבר שלב חצי הגמר. המשחק השני שיכול להכריע את הסדרות יתקיים ביום רביעי, ואם יהיה צורך במשחק שלישי אז הוא יתקיים ביום שישי. מכבי תל אביב תקיים את המשחק הראשון מול רמת השרון ביום רביעי.

הבית התחתון יתקיים בשיטת שלושה מחזורים עם נקודות שנגררו מהעונה הסדירה, כאשר שתי האחרונות יורדות אוטומטית לליגה הלאומית. שתי הראשונות יתמודדו מול הפועל ומכבי פתח תקוה (מקומות 3 ו-4 בליגה הלאומית) בצמד משחקי מבחן. קרב מרתק יהיה בנס ציונה שתארח את הלפני האחרונה בטבלה, הפועל אשדוד. שלוש נקודות מפרידות בין הקבוצות שבמקום ה-10 ל-11. ניצחון של אשדוד יפתח את בית ההישרדות, במקרה של נס ציונה הוא יוריד את אשדוד לליגה הלאומית. א.ס סביון תארח את האחרונה בטבלה מ.כ חולון. בין השתיים מפרידות חמש נקודות, וכל תוצאה מלבד ניצחון של חולון תוריד אותה ליגה.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully