וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה הבטיחה את המקום השלישי

הביסה 0:4 את הרטה ברלין האומללה ותשחק בליגת האלופות בשנה הבאה. לאוטרן - דורטמונד 5:2, באיירן - שטוטגרט 0:2

המחזור ה-33 והלפני אחרון בבונדסליגה נערך בניגוד לכל העונה, כולו ביום שבת בשעה 16:30. המאבק על האליפות כבר היה סגור, כשדורטמונד היא הזוכה המאושרת, אך מספר מאבקים עדיין נותרו פתוחים ובשורה התחתונה: מחזור אחד לסיום העונה שאלקה הבטיחה את מקומה בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה ובתחתית קלן והרטה ברלין ייאבקו נגד הירידה במחזור ה-34 שיינעל את העונה.

שאלקה - הרטה ברלין 0:4

הקבוצה של הוב סטיבנס הבטיחה את המקום השלישי והיא תשחק בעונה הבאה בשלב הבתים של ליגת האלופות. הרטה לעומת זאת, תסיים בוודאות בין שלוש האחרונות והיא מקווה להעפיל במחזור האחרון למקום ה-16 שמוליך למשחקי פלייאוף על המקום בבונדסליגה. קלאס יאן הונטלאר ניצל בישול של ג'ואל מאטיפ כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-32 והוא גם היה זה שחתם את הפסטיבל בדקה ה-88, לואיס הולטבי הכפיל בדקה ה-73 וראול הבקיע בדקה ה-84. החלוץ הספרדי שיחק בפעם האחרונה בפלטינס ארנה וזכה לטקס פרידה מרשים ומרגש.

אוהדי שאלקה קיבלו היום בשורה משמחת מאוד, כשלאחר המשחק הודיע המועדון כי הקשר הנהדר ג'פרסון פרפאן האריך את חוזהו ברויאל בלוז עד עונת 2016.

מנשנגלדבאך - אוגסבורג 0:0

למרות שהחזיקה יותר בכדור וסיכנה יותר את שער היריבה, גלדבאך לא הצליחה להשיג שלוש נקודות והיא תסיים את העונה במקום הרביעי המוליך בעונה הבאה לפלייאוף על עלייה לליגת האלופות. אוגסבורג הקטנטונת הבטיחה את הישארותה בבונדסליגה בצורה רשמית, סופית ובעיקר מרשימה מאוד.

קייזרסלאוטרן - דורטמונד 5:2

דורטמונד כבר זכתה באליפות, אבל יורגן קלופ ושחקניו עדיין רוצים לשבור את שיא הנקודות לעונה - 79 ששייך לבאיירן מינכן - והיום עלו ל-78 עם משחק קל נגד קבוצה חלשה שכבר נשרה ליגה. לוקאס באריוס שהפך העונה לשחקן ספסל לכל דבר, פתח וכבש שלושער (18, 26, 55), מריו גצה שחזר להרכב אחרי פציעה ארוכה, הוסיף בדקה ה-33 ואיבן פרישיץ' הצטרף לחגיגה בדקה ה-76. לקייזרסלאוטרן כבשו: פליפה סנטאנה (16, עצמי) ופייר דה ויט (49). איתי שכטר לא שותף במדי המארחת.

באיירן מינכן - שטוטגרט 0:2

הבווארים הגיעו שיכורים לאחר העלייה החלומית לגמר ליגת האלופות ודו קרב הפנדלים מול ריאל מדריד, והמשיכה לחגוג עם אוהדיה מול קבוצה שכבר הבטיחה את מקומה בליגה האירופית בשנה הבאה. יופ היינקס העלה ב-11 שלו מספר קטן של שחקני הרכב קבועים ואחד מהם, מריו גומז, כבש בדקה ה-32, תומאס מולר חתם בדקה האחרונה.

פרייבורג - קלן 1:4

הקבוצה האורחת המשיכה את התקופה הרעה שלה ולמזלה היא עדיין נמצאת במקום ה-16 המוליך למשחקי פלייאוף על הישארות בליגה הבכירה. מנסור מוידזה (36), קארים גואדה (54), דניאל קליגיורי (84) וסבסטיאן פרייס (90)כבשו לאורחת, לוקאס פודולוסקי רק השווה זמנית בדקה ה-47.


משחקים נוספים:

המבורג - מיינץ 0:0

וולפסבורג - ורדר ברמן 1:3
לוולפסבורג: חסן סליהאמידז'יץ' (40), פטריק הלמס (66, 89). לברמן: מרכוס רוזנברג (45)

הופנהיים - נירנברג 3:2
להופנהיים: אנדראס בק (22), אדסון בראפהייד (89). לנירנברג: תומאס פקהארט (9, 71), דניאל דידאבי (45)

לברקוזן - האנובר 0:1
ללברקוזן: סטפן קיסלינג (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully