וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאים האולימפיים יעבירו "בוקר בריאות" עם חולי סרטן

כמה מהנציגים הישראלים ללונדון 2012, ביניהם לי קורזיץ וסרגיי ריכטר, ממשיכים בפעילות למען הקהילה. הפעם בקניון איילון

פחות מ-100 ימים לפתיחת המשחקים האולימפיים בלונדון, יצטרפו כמה מספורטאי הסגל האולימפי של ישראל ללונדון לבוקר של חוויה בריאותית למתמודדים עם מחלת הסרטן, הנערך במסגרת פרוייקט אחריות חברתית אולימפית המשותף לחברת התרופות רוש והוועד האולימפי בישראל. הארוע יתקיים ביום ראשון הקרוב ה-29 לאפריל בשעה 11:00 בקניון איילון ברמת-גן.

האירוע יכלול הליכה מודרכת עם עדנה בוקשטיין- מקדמת הליכה לאורח חיים בריא ופעיל, סדנת אימון לבישול בריא וטעימות עם השפית כרמית אלקיים ומסיבת זומבה לסיום.
את החולים והמחלימים ילוו בפעילות אלופת העולם בגלישה לי קורזיץ, ספורטאית השנה של הוועד האולימפי בישראל, הקלע סרגיי ריכטר, השחיינית אנסטסיה גלושקוב מצמד השחייה הצורנית, השייטת נופר אדלמן, השחיינית עמית עברי, הקופצת לגובה דניאל פרנקל, המתאוששת מפציעה קשה בברך וחברת הנהלת הוועד האולימפי בישראל חנה שזיפי, בעבר אלופת משחקי עמי אסיה בריצת 800 מטרים.

"הוועד האולימפי בישראל רואה חשיבות רבה במעורבות של ספורטאי הסגל האולימפי בקהילה. הספורטאים נענים בשמחה להיות שותפים בפעילות לרווחת חולים המתמודדים עם מחלת הסרטן, ובכל פעם פעילות כזאת הם אינם מסתירים את התרגשותם כשהם פוגשים אנשים המתמודדים בנחישות עם המחלה" אמרה ברוריה ביגמן מנהלת קשרי קהילה של הוועד האולימפי בישראל.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully