וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן נחתה בגרמניה, מריו גומז: "הגשמנו חלום"

הבווארים חזרו אחרי העלייה לגמר האלופות. אולי הנס: "חשבתי שאני הולך למות, היה משחק מרגש". דאנטה חתם לארבע עונות

באיירן מינכן חזרה היום (חמישי) שיכורת ניצחון ממדריד אחרי הניצחון על ריאל והעלייה לגמר ליגת האלופות, לאחר 1:3 בדו קרב פנדלים על הבלאנקוס. בשדה התעופה המתינו לבווארים המון אוהדים עם דגלים, שעשו להם קבלת פנים חגיגית במיוחד. באיירן, שזכתה כבר בארבעה גביעי אירופה לאלופות, יכולה להפוך לקבוצה השנייה אי פעם שזוכה בגביע האלופות אצלה בבית אחרי שאינטר עשתה זאת ב-1965.

קבלת פנים לקבוצת באיירן מינכן. רויטרס
חגיגה גדולה במינכן/רויטרס

"זה חלום שהתגשם", אמר מריו גומז עם הנחיתה, "אני חסר מילים. לעלות באווירה כזו ועוד אחרי דו קרב פנדלים זה הדבר הכי יפה בעולם". אפילו נשיא באיירן אולי הנס, נשמע נרגש: "חשבתי שאני הולך למות. זה היה משחק מרגש, שרואים רק כמה פעמים בחיים. הדבר הכי גדול בכדורגל זה גמר המונדיאל או גמר ליגת האלופות בבית והצלחנו להשיג את זה".

בתוך כך, הודיעה באיירן מינכן על החתמתו של בלם מנשנגלדבאך דנאטה. הבלם הברזילאי בן ה-28 חתם לארבע עונות בבאיירן ואמר: "באיירן מינכן זה אחד משלושת או ארבעת המועדונים הכי גדולים בעולם. בבאיירן תהיה לי ההזדמנות לשחק ברמות הכי גבוהות ולזכות בתארים. אני בן 28 ושמח מאוד שעשיתי את הצעד הזה בקריירה שלי". המנהל הספורטיבי של באיירן כריסטיאן נרלינגר הוסיף: "אנחנו מאושרים שדאנטה מגיע לבאיירן. הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, שיעזור לנו לעמוד במטרות שלנו בארבע העונות הקרובות".

בעוד דאנטה מצטרף, איביצה אוליץ' יעשה את דרכו החוצה מבאיירן מינכן בקיץ והערב הודיעה וולפסבורג כי הוא יצטרף אל הקבוצה בתום העונה. "איביצה הוא מקצוען אמיתי. הרצון, הריצות והתשוקה שלו הן דוגמה. אני משוכנע שהוא יוכל להרים את הקבוצה שלנו עם האיכויות שלו".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

שחקני באיירן מינכן מתקבלים אחרי הניצחון על ריאל מדריד. רויטרס
רוצים לזכות בליגת האלופות מול הקהל הביתי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully