וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בג'ודו: גולן פולק הפסיד בשמינית הגמר

הג'ודוקא החמיץ הזדמנות להבטיח את מקומו באולימפיאדה אחרי שנכנע ליריב סלובני. גם רוני שוורץ וטומי ארשנסקי הודחו

אליפות אירופה בג'ודו נפתחה הבוקר (חמישי) בצ'ליאבינסק שברוסיה, בהשתתפות כמה נציגים מהמשלחת הישראלית, שמנסים לקבוע את הקריטריון לאולימפיאדה, אחרי שאריק זאבי כבר הבטיח את מקומה בלונדון. קרבות אחר הצהריים מהתחרות ישודרו בספורט 2 החל מהשעה 15:00.

גולן פולק (עד 66 ק"ג) יצא לדרך בסיבוב השני מול אנדראס קרסאס הקפריסאי, עליו גבר בתום קרב צמוד בזכות יוקו בודד. יריבו הבא של פולק בשמינית הגמר היה הסלובני רוק דראקסיץ', ששלט בקרב, הוליך ביוקו וניצח באיפון בתוך דקה וחצי.

למרות ההפסד, מקומו של פולק בלונדון כמעט ומובטח. נכון לעכשיו הוא עומד בקריטריון הישראלי והבינלאומי מאחר והוא מדורג במקום ה-20 בדירוג האולימפי, והוא יאבד את מקומו בין 22 הראשונים רק באחד משני המקרים: 1. לאשה שבדטואשווילי הגאורגי יזכה במדליה באליפות אירופה. 2. ברדפורד בולן האמריקאי יזכה במדליית זהב או כסף במשחקי פאן אמריקה.

טומי ארשנסקי (עד 60 ק"ג) פתח טוב עם ניצחון על ואלטרי יוקינן הפיני, אבל הודח בסיבוב השני כשהפסיד באיפון לגיאורגי אמירן פאפינאשווילי. אצל הנשים, סיימה רוני שוורץ (עד 48 ק"ג) את דרכה בשלב מוקדם כשהפסידה בסיבוב הראשון באיפון לצרפתייה פרדריקה ז'וסיאן.

מחר ייכנסו לפעילות גם סוסו פלאלשווילי (עד 73 ק"ג) וכן מדליסטית הארד מאליפות אירופה, אליס שלזינגר, שתתחרה במשקל עד 63 ק"ג יחד עם ירדן ג'רבי. אריק זאבי יתחרה בשבת במשקל עד 100 ק"ג, ואורי ששון יחתום את ההשתתפות הישראלית בקטגוריה של מעל 100 ק"ג.

כך הפך פולק למועמד למשלחת האולימפית

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully