וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' יחמיץ את טורניר בלגרד

המדורג ראשון בעולם פרש מהטורניר הביתי שלו בשל האבל על מות סבו: "אין לי אנרגיה נפשית". ברצלונה: נדאל ופרר טיילו

נובאק דג'וקוביץ' הודיע היום (רביעי) על פרישתו מטורניר בלגרד שייפתח בשבוע הבא. המדורג ראשון בעולם יחמיץ את הטורניר הביתי שלו בעקבות מותו של סבו בשבוע שעבר.

דג'וקוביץ', שמירר בבכי אחרי הניצחון על אלכסנדר דולגופולוב במונטה קרלו ביום בו התבשר על החדשות הרעות אך המשיך עד לגמר שם הפסיד לרפאל נדאל, כתב באתרו הרשמי: "זו אחת ההחלטות הקשות שקיבלתי בקריירה, אבל זה פשוט בלתי אפשרי בשבילי לשחק טניס בימים בהם יש לי כל כך הרבה דברים אחרים בראש, ואין לי יותר אנרגיה נפשית".

בטורניר ברצלונה פתח רפאל נדאל את דרכו בצורה חלקה עם 1:6, 2:6 על גיירמו גרסיה לופס בסיבוב השני. למדורג ראשון בטורניר לקח שעה ועשרים דקות בלבד כדי לגבור על בן ארצו המדורג 78 בעולם ולרשום ניצחון 30 ברציפות על החימרי בבירת קטלוניה. ספרדי אחר, דויד פרר (3), טייל עם 0:6, 3:6 מול פיליפ קראינוביץ' הסרבי, ויפגוש את אלברט מונטאנס שהדיח את ברנרד טומיץ' (15) עם 0:6, 7:5, 5:7.

גם בטורניר הנשים בשטוטגרט המדורגות הבכירות טיילו לרבע הגמר. מריה שראפובה (2) הוליכה 3:6, 0:1 מול אליז קורנה לפני שהצרפתיה פרשה בגלל פציעה בכתף. גם קרוליין ווזניאקי (6) נהנתה מפרישתה של יריבתה כשילנה ינקוביץ' הרימה ידיים בגלל כאבים בגב בפיגור 6:3 1:0. אגניישקה ראדוונסקה (4) ניצחה 4:6, 3:6 את גרטה ארן ההונגריה, מונה בארת'ל ניצחה 5:7, 6:7 את אנה איבנוביץ'.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully