וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני טוטנהאם זועמים על הארי רדנאפ

איך מסבירים ניצחון אחד בתשעה משחקים? בקבוצה זועמים על המאמן: "שחקנים מרגישים שהם לא מגיעים מוכנים למשחקים"

רק לפני מספר חודשים סימנו כולם את טוטנהאם כאחת הקבוצות המפתיעות של העונה באנגליה, אבל העובדה שהתרנגולים השיגו ניצחון אחד בלבד בתשעת המשחקים האחרונים גורמת ללא מעט בעיות בקבוצה. באתר 'גול' פורסם היום (רביעי) כי מספר לא מבוטל של שחקנים זועם על התנהלותו של הארי רדנאפ, מי שנחשב למועמד המוביל לאמן את נבחרת אנגליה.

על פי הדיווח, השחקנים, בהם גם מספר בכירים, עירבו את סוכניהם בשבועות האחרונים ופנו ליושב ראש המועדון דניאל לוי. במסגרת תלונותיהם, הביעו השחקנים את מחאתם על ההכנה של רדנאפ למשחקים, כשהם טוענים שהם לא מגיעים מוכנים. כמו כן, ראשי הקבוצה שתכננו לנסות ולשכנע את המאמן להישאר במועדון ולהציע לו חוזה לארבע עונות תמורת 16 מיליון ליש"ט ויתרו על הרעיון הזה.

"השחקנים מרגישים שהם לא מגיעים מוכנים למשחקים", סיפר גורם בקבוצה. "למשל, הם תרגלו בכל השבוע מערך של 1-5-4 ולבסוף שיחקו 2-4-4 בסוף השבוע. הם גם מרגישים שאין מספיק תשומת לב לפרטים ולטקטיקה. אחת התלונות הבולטות היא על כך שלא מתרגלים מגננה מפני מצבים נייחים. חלק מהשחקנים סחוטים, וכתוצאה מכך הסטנדרטים יורדים. אם אתה מסתכל על מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון מנהל בדייקנות את כל העונה ושומר על טריות של הסגל כשהוא מתבסס על אותו גרעין. הארי רק בוחר את ה-11 הכי טובים ונותן להם לשחק".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully