וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פ"ת לא קיבלו משכורות: "לא נתלונן"

25.4.2012 / 10:12

משכורות מרץ לא חולקו, הסיכום על רקע "העליהום סביב לוזון". גורם: "רק חיפה יצאה נקיה, אז למי יש קשרים בהתאחדות?"

"מכל הסיפור הזה רק קבוצה אחת יצאה נקיה – הפועל חיפה. לא בני לוד, לא רמת גן, ובטח לא אנחנו. אמרו שיש לנו קשרים בהתאחדות, שאבי לוזון מפעיל את בית הדין. אז לאן הקשרים נעלמו? למי בדיוק יש קשרים בהתאחדות לכדורגל? כנראה שליואב כץ", כך תקפו הבוקר (רביעי) במכבי פתח תקוה את ההחלטות בבית הדין העליון ובנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

כזכור, אתמול בבוקר כינס המאמן משה סיני את השחקנים לשיחה בעקבות המצב אליו נקלעה הקבוצה. בין היתר אמר המאמן: "אנחנו צריכים לכבד את המקצוע שלנו ומי שלא מאמין שלא ישחק. אני באמת מאמין שיש סיכוי כזה שנישאר. זה לא מס שפתיים, אני באמת מאמין. בתקופה שלי קרו הרבה ניסים, קבוצות הפסידו אליפות ברגע האחרון. זה ספורט והכל יכול להשתנות". היום סיני הודיע לשחקנים כי האימון ייערך כרגיל.

בתוך כך, הבוקר מתברר כי שחקני הקבוצה טרם קיבלו את משכורות חודש מרץ. חלק מהשחקנים טוענים כי לא קיבלו חלק קטן מאוד מהמענקים על נקודות. בשיחה שקיימו מספר שחקנים בכירים הוחלט לא לפנות להנהלה מחשש שזה רק יגביר את האווירה הרעה מסביב.

כפי שפורסם אתמול, במועדון חוששים מנטישה המונית של שחקנים. לפחות עשרה שחקנים, בניהם הבכירים בקבוצה, יעזבו. "אם לוזון ישנה את החלטתו ויישאר, אולי חלק מאיתנו יישאר איתו", אמרו שחקנים בקבוצה. אם הקבוצה אכן תרד, במועדון יבנו על הבלמים ניצן דמארי ותומר אלבז, ינסו להחזיר את נאור פסר ושחקנים מושאלים ולהשאיר שחקני מפתח כמו מרואן קבהא, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת.

עמוס לוזון: "סיימתי את תפקידי בכדורגל הישראלי"

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully