וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחון מטורף לבולטון על אסטון וילה

וילה כבר הוליכה 0:1, אבל שני שערים בשתי דקות של (פטרוב ואנגונג) העניקו לבולטון את הניצחון והיא מעל לקו האדום

בזמן שמנצ'סטר סיטי ויונייטד ממתינות לדרבי שכנראה יכריע את גורל האליפות, המלחמות בתחתית הפרמיירליג מסקרנות לא פחות, והערב (שלישי) קיבלנו קרב נהדר, בסיומה השיגה בולטון ניצחון הירואי עם 1:2 מול אסטון וילה בחוץ, ועלתה מעל לקו האדום, כשהיא שולחת לשם את וויגאן במקומה.

אסטון וילה פתחה חזק והיתה קרובה מאוד לעלות ליתרון כבר בדקה הראשונה, כשהכדור הוגבה לרחבת האורחים וכריס הרד נעץ נגיחה מצויינת שטסה מעל למשקוף. בולטון נראתה רע, ו-וילה המשיכה להתקרב, כשבדקה ה-34 קיבל אמיל הסקי את הכדור על קצה הרחבה, סובב את המגן שלו וירה כדור טוב אבל זה נעצר אצל השוער, ואל המחצית ירדו השתיים כשהתוצאה עומדת על 0:0.

אסטון וילה המשיכה להיות הקבוצה בעלת היוזמה במשחק, כשבולטון לא ממש מגיעה אל הרחבה של יריבתה. בדקה ה-61 הפך הלחץ של המארחים לשער יתרון, כשאנזוגביה פרץ נהדר באגף, ושלח כדור שטוח אל מרכז הרחבה לשם דהר וורנוק וזה ירה פנימה. לא חלפו 60 שניות, ובולטון הצליחה לכבוש את השיוויון: מארק דייויס הוכשל ברחבה, ופטרוב הפך את הפנדל לשיוויון. וילה עוד לא התאוששה מההלם, והיא מיד מצאה את עצמה בפיגור- איגלס עשה צחוק מהגנת המארחים, שלח מסירה מצויינת ואנגונג השלים מהפך מחמישה מטרים, 1:2, שלושה שערים בתוך שלוש דקות (!), ומשם לא הצליחה אסטון וילה לחזור.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully