וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דודו אוואט יעזוב את מאיורקה בתום העונה

בספרד נטען כי השוער הישראלי ביקש להשתחרר מחוזהו לעונה הבאה מסיבות משפחתיות כדי לסיים את הקריירה באנגליה

דודו אוואט צפוי לעזוב את מאיורקה בתום העונה על מנת לסיים את הקריירה באנגליה, כך על פי דיווחים בספרד. התקשורת המקומית במאיורקה טוענת כי השוער כבר פנה ללורנצו סרה פרר, סגן נשיא המועדון, והודיע לו על כוונתו לעזוב, ככל הנראה לאחת הקבוצות הלונדוניות. על פי הדיווח, השניים אף נסעו בצורה חשאית ללונדון, במטרה להסדיר את העברתו של השוער לאחת הקבוצות האנגליות. כלי התקשורת הספרדיים טוענים כי הסיבה לרצונו של אוואט לשנות אווירה ולעזוב את ספרד אחרי תשע שנים קשורה גם בעניינים משפחתיים. ראוי להדגיש כי לשוער הישראלי חוזה במאיורקה גם לעונה הבאה.

בקיץ 2010 קיבל אוואט הצעה מבירמינגהאם, ששיחקה אז בפרמיירליג, כשגם ווסט ברומיץ' ומנצ'סטר סיטי הוזכרו כמעוניינות בו, אך בסופו של דבר שום מהלך לא יצא לפועל והוא נשאר במאיורקה. השוער, שיחגוג באוקטובר 35, נהנה מעונה טובה בה ספג 41 שערי ליגה ב-33 הופעות והוא אחד הגורמים הבולטים בכך שהקבוצה הבטיחה את ההישארות בלה ליגה ארבעה מחזורים לתום העונה.

אוואט הגיע למאיורקה בינואר 2009 ומאז הוא משמש כשוער הראשון של הקבוצה. במהלך השנים הפך השוער לאחד השחקנים האהובים על ידי הקהל ובחדר ההלבשה וביסס את מעמדו כאחד השוערים המוערכים בספרד. שוער הנבחרת משחק בלה ליגה מאז 2003 והספיק לעבור גם בסנטאנדר ודפורטיבו לה קורוניה. במהלך העונה רשם נקדות ציון כשחצה את גבול 250 הופעות ליגה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully