וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי כהן רוצה את ערן לוי לעונה נוספת

24.4.2012 / 19:39

לבית"ר ישנה אופציה עד ל-15 למאי להשאיר את השחקן והיא מתכוונת לממשה. כהן לשחקנים: "תרוויחו כל רגע עד לסוף העונה"

בבית"ר ירושלים עדיין לא החלו באופן מלא את ההכנות לעונה הבאה. בקבוצה ממתינים למוצא פיו של ארקדי גאיידמק בנוגע לסכום אותו יעביר לקבוצה לקראת העונה הבאה, בכדי להכין מסגרת תקציב אם כי פעולות ראשונות כבר נעשות. הקשר ערן לוי שהצליח להטביע את חותמו והתנהג כראוי למרות שהיו רבים שהרימו גבה עם הצטרפותו למועדון, צפוי לקבל הודעה בקרוב כי הקבוצה מממשת את האופציה להחתימו לעונה הבאה וימשיך במועדון לעונה נוספת.

לוי חתם בחודש ינואר האחרון באמצעות סוכנו, משה הר אדיר, על חוזה לארבעה חודשים עם אופציה לעונה נוספת, כאשר בחוזהו הוכנס סעיף משמעת בו ישוחרר על העבירה הקלה ביותר. בתחילת דרכו של לוי תחת אלי כהן, המאמן לא היה מרוצה והיה נראה כי השניים לא משדרים על אותו גל, אך אט אט הדברים השתנו. לוי החל להשקיע יותר, המשיך להתנהג בצורה מופתית כפי שעשה מהרגע שהגיע למועדון והמאמן החליט כי בעזרת הכוונה נכונה (כולל הכנת קלטות של רובין ואן פרסי ללימוד) ניתן להפוך את הקשר לאחד השחקנים המשמעותיים בליגה.

ביום ראשון הקרוב תשחק הקבוצה ברמת השרון. בקבוצה קיבלו די באדישות את העובדה כי בעקבות הורדת הנקודות של מכבי פתח תקוה אתמול, הקבוצה נשארה רשמית בליגת העל. יחד עם זאת המאמן אלי כהן אמר לשחקנים: "זה לא משנה כלום. אנחנו רוצים להיות הכי טובים עד לסוף העונה. אנחנו בתקופה נפלאה ואני אומר לכם, תרוויחו כל רגע עד לסוף העונה. שחקנים חולמים על תקופה ואווירה כזאת". יש לציין כי במידה ובית"ר תנצח ברמת השרון יהיה זהו ניצחון שביעי ברציפות, רצף שרק קרית שמונה הצליחה להשיג השנה.

מכבי חיפה רוצה את קובי מויאל, בית"ר תדרוש כסף ושחקנים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully