וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: שחר צוברי טיפס למקום החמישי בשבוע הייר

גולש הניל פרייד סיים ראשון ושני את שני השיוטים, ורחוק שש נקודות מהמקום הראשון. בוסקילה וכהן טיפסו למקום השביעי

שחר צוברי ממשיך לחוות שבוע נפלא בשבוע הייר שבצרפת במסגרת גביע העולם בשייט. שייט הניל פרייד הישראלי טיפס היום (שלישי) שלב אחד בתחרות כשהוא מדורג חמישי אחרי שישה שיוטים. בשני השיוטים שנערכו היום, המדליסט האולימפי סיים ראשון את השיוט החמישי ושני את השיוט השישי, כשיש לו 13 נקודות שליליות, והוא במרחק של שש נקודות מהפולני פיוטר מישקה שמוביל את התחרות. התחרויות התקיימו ברוחות חזקות מאוד של 25 קשר בממוצע עם מכות רוח של למעלה מ-30 קשר.

שייטות ה-470 ורד בוסקילה וגיל כהן עלו היום בדירוג למקום השביעי הכללי בתום הסבב. הן סיימו את השיוטים במקומות ה-18 והשמיני וצברו עד כה 37 נקודות שליליות. את התחרות מובילות ההולנדיות (יריבות האימונים של הישראליות) עם שבע נקודות שליליות.

שייטי ה-470 גידי קליגר וערן סלע מדורגים במקום השמיני הכללי עם 23 נקודות שליליות לאחר שסיימו את השיוטים במקומות השלישי וה-29 (תוצאה שנזרקה היום מהשקלול הכללי כתוצאה הרעה ביותר). את התחרות מוביל הצמד האוסטרלי מתיו בלכר ומלקולם פייג' עם תשע נקודות שליליות. במקום השני נמצא הצוות הקרואטי, פנטלה ומרניק עם 14 נקודות שליליות.

שייט הלייזר יובל בוצר רשם היום יום מצויין כאשר סיים במקומות החמישי והשישי, כשהוא מדורג כעת במקום ה-22 הכללי עם 40 נקודות שליליות. ביום רביעי וחמישי יתקיים סבב הגמר שאמור לכלול ארבעה שיוטים, שניים בכל יום. בסבב הגמר מתחלקים השייטים לשני בתים: בית הזהב במסגרתו יתחרה מחצית הצי המוביל ובית הכסף שבמסגרתו יתחרו היתר. צוברי, סלע וקליגר, בוסקילה וכהן, בוצר ונופר אדלמן יתחרו במסגרת בית הזהב. אורן יעקב תתחרה ככל הנראה בבית הכסף. שיוט המדליות שיסגור את התחרות יתקיים ביום שישי.

שייט בוואלה! ספורט

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully