וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות דחוקים ליובנטוס ומילאן

המוליכה גברה 0:1 על צ'זנה שירדה רשמית לליגת המשנה, מילאן התקשתה אך ניצחה 0:1 את גנואה. נאפולי גברה על לצ'ה

המחזור ה-33 בסריה A, שנדחה עקב מותו הטראגי של שחקן ליבורנו פיירמריו מורוסיני, הושלם היום (רביעי). שתי המוליכות שנאבקות על תואר האליפות התקשו מאוד הערב מול שתי יריבות נחותות מהתחתית, אך בסיום המשחק נותר הפער בצמרת על 3 נקודות לזכותה של יובנטוס. הגברת הזקנה גברה בקושי 0:1 על צ'זנה, שעם ההפסד ירדה רשמית לליגת המשנה. מילאן כמעט והחליקה מול גנואה שנותרה ב-10 שחקנים, אך מצאה שער בדקה ה-86 של קווין פרינס בואטנג כדי להישאר בחיים. בקרב על הכרטיסים לאירופה, לאציו השלישית התארחה אצל נובארה, אבל ספגה הפסד מפתיע 2:1 שממשיך את התקופה הלא טובה שלה. אינטר גברה על אודינזה 1:3 בחוץ ונאפולי התקרבה למקום השלישי עם 0:2 בלצ'ה.

צ'זנה - יובנטוס 1:0

אחרי שלא הפסידה העונה אפילו פעם אחת, פגשה מוליכת הטבלה את האחרונה, למשחק שהיה אמור להיות פשוט, לפחות על הנייר. הגברת הזקנה כמעט ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-9 בצורה לא מוצדקת, לאחר שווצ'יניץ' הוכשל מחוץ לרחבה אך השופט הצביע על הנקודה הלבנה. פירלו ניגש לבעוט, אבל בדיוק כמו מול רומא ביום ראשון, גם הפעם הוא החטיא, אך לא כמו במשחק הקודם, את הריבאונד הוא לא הצליח לדחוק פנימה, ואל המחצית ירדו שתי הקבוצות צמודות זו לזו. עם פתיחת המחצית השניה היתה קרובה יובה שוב למצוא את הרשת, כשכדור עומק נהדר מצא את מאטרי שירה כדור טוב. הכדור עבר מתחת לאנטוניולי, אבל השוער התעשת בזמן ועצר את הכדור על הקו.

הלחץ של האורחים נמשך, ובדקה ה-79 שלח אלסנדרו דל פיירו כדור חופשי מצויין, אבל שוערה של צ'זנה שוב היה במקום. אלא שדקה מאחור יותר, גם אנטוניולי לא היה יכול להושיע. מרקו בוריילו שנכנס רק שש דקות מוקדם יותר קיבל כדור ממירקו ווצ'יניץ' ירה אותו אל הפינה כדי להעלות את מוליכת הטבלה ליתרון. עד לסיום שמרה יובה על השער הבודד שמצאה, ועם ניצחונה הדחוק של מילאן, הפער בצמרת עומד עדיין על שלוש נקודות. צ'זנה לעומת זאת ירדה באופן רשמי לליגת המשנה.

מילאן - גנואה 0:1

מילאן עדיין חזק במאבק האליפות, אבל זה ממש לא הלך פשוט לקבוצה של אלגרי, בוודאי לא כמו שהיא רצתה. גנואה הגיעה אחרי 11 משחקים ללא ניצחון, אבל עדיין הצליחה למנוע מהמילאנזים לכבוש, לפחות במשך 86 דקות. דווקא האורחים היו אלו שפתחו טוב ולא היו רחוקים מלהכניע את אביאטי, בעוד מילאן החזיקה הרבה בכדור, אבל פשוט לא הצליחה לפצח את הגנת גנואה. במחצית השניה החלה הלחץ להיראות היטב על שחקני מילאן, שידעו כי הם חייבים להשיג את הניצחון כדי להישאר במאבק האליפות. קווין פרינס בואטנג היה קרוב בדקה ה-60, אבל הבעיטה שלו נעצרה על ידי שוער האורחים.

מילאן קיבלה סיוע נוסף בדקה ה-72, לאחר שבוסקו יאנקוביץ' ראה את הכרטיס האדום, והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. אלא שגם זה לא ממש עזר, והמארחים המשיכו להתקשות בהתקפה. בדקה ה-86 הגיע הרגע המיוחל שגרם לעשרות אלפים בדלה אלפי לשחרר את האוויר מהריאות. קווין פרינס בואטנג קיבל את הכדור ובשתי נגיעות ירה אותו אל הרשת, רק שלוש דקות לאחר שנודע כי במשחק המקביל עלתה יובנטוס ליתרון. מילאן נותרת חזק במאבק, אבל עם יכולת כזאת, לא בטוח שזה יהיה לזמן רב.

אודינזה - אינטר 3:1

הקרב הישיר על הכרטיס לאירופה בפריולי הסתיים בניצחון הנראזורי, שאחרי התוצאה היום אגרו 11 מ-15 הנקודות האחרונות האפשריות ונמצאים במגמת התאוששות לקראת סיום העונה. דנילו העלה את אודינזה ליתרון כבר בדקה השישית, אבל ווסלי סניידר השיב בצמד (10 ו-28) וריקי אלבארס השלים בדקה ה-37.

לצ'ה - נאפולי 2:0

מסע הקאמבק המופלא של לצ'ה נעצר לפחות לעת עתה עם הפסד ביתי באחד ממשחקי הדרבי של דרום איטליה. מנגד, נאפולי ניצלה את ההפסדים של לאציו ואודינזה כדי להתקרב כדי נקודה אחת בלבד מהמקום השלישי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. מארק האמשיק הבקיע את הראשון כבר בדקה החמישית ואדינסון קבאני הכפיל בדקה ה-51.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

נובארה - לאציו 1:2

כשהיא בתקופה לא טובה (ניצחון אחד בארבעת המשחקים האחרונים) ועם מכת פציעות, הביאנקוצ'לסטי חטפו סטירה בקרב שלהם על המקום השלישי הנכסף עם הפסד לא מחויב המציאות ליריבה שנאבקת על חייה בליגה. המאמן אדי רייה שאיבד לאחרונה את מירוסלב קלוזה (כנראה עד תום העונה), סנאד לוליץ', כריסטיאן ברוקי וסטפן ראדו, קיבל מכה נוספת כשהכוכב הברזילאי הרנאנס גמר את העונה.

בששת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, לאציו ניצחה פעם אחת (בדרבי) והפסידה בחמישה, וגם מול נובארה החלשה, הקבוצה נעדה. המארחת מהמקום ה-19, שנמצאת עם רגל וחצי בסריה B אחרי שלא ניצחה חמישה משחקים ברציפות, עלתה ליתרון ראשונה כשבדקה ה-35 מובידו דיאקיטה הבקיע שער עצמי. אלא ששתי דקות לאחר מכן אנטוניו קאנדרבה נגח מקרוב את שער השוויון. 11 דקות לסיום הגיע שער הניצחון של נובארה כשג'וזפה מסקארה הבקיע בבעיטה חופשית מקצה הרחבה.

משחקים נוספים:

רומא - פיורנטינה 2:1
לרומא: (71). לפיורנטינה: סטבן יובטיץ' (2), אנדרה לזארי (90)

פאלרמו - פארמה 2:1 (ערן זהבי לא שיחק במדי פאלרמו)
לפאלרמו: אבל הרננדס (6). לפארמה: סטפנו אוקאקה (55), ג'ונתן ביאביאני (70)

סיינה - בולוניה 1:1
לסיינה: מתיה דסטרו (52). לבולוניה: אלסנדרו דיאמנטי (69)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully