וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אני חושב שאהיה בריאל בעונה הבאה"

המיוחד התייחס לעתידו לפני גומלין חצי הגמר מול באיירן מינכן (ד', 21:45, 5, HD): "לא רואה סיבה לעזוב". בבאיירן אופטימים

בזמן שבישראל ינופפו את דגלי ישראל וירקדו על במות הבידור ברחבי הארץ, דגלים אחרים לחלוטין יתנופפו בסנטיאגו ברנבאו בגומלין חצי גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לבאיירן מינכן. עם יתרון 1:2 של הבווארים מהמשחק הראשון, באיירן רוצה לחזור לאליאנץ ארינה, שם יתקיים הגמר, וללכת עד הסוף אחרי שלפני שנתיים היא החמיצה הזדמנות לזכות בתואר כשהפסידה לאינטר. ריאל מדריד לעומת זאת לא ביקרה בגמר מאז 2001/2 כשהלכה עד הסוף והשלימה זכייה עם ניצחון 1:2 על לברקוזן. בכל מקרה, צפוי לנו חצי גמר מרתק (רביעי, 21:45, ערוץ 5, 5HD).

ריאל מדריד ניצחה 10 מ-11 משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות וכבשה 22 שערים בחמישה משחקים בברנבאו במסגרת המפעל העונה. הבלאנקוס מחזיקים במאזן מצוין של 17 ניצחונות מ-22 משחקי בית מול קבוצות גרמנית במפעל. ריאל מחפשת עלייה מספר 13 לגמר אירופי בעוד באיירן רוצה להיות במעמד בפעם התשיעית. אגב, המשחק ברביעי יהיה ה-20 בין הקבוצות, כאשר באיירן השיגה 11 ניצחונות לעומת שישה של ריאל.

מוריניו: "כל מה שאני רואה אצל השחקנים זו התרגשות"

אחרי שבשבת עשתה צעד משמעותי כדי להבטיח את האליפות בספרד, ריאל מדריד רוצה לעשות צעד נוסף בקרב על ליגת האלופות ולמחוק את הפיגור מהאליאנץ ארינה. לשמחתם הרבה, לבלאנקוס יש מאה אחוזי הצלחה במשחקי הבית בליגת האלופות העונה, כשהם ניצחו עשרה מתוך 11 המשחקים שלהם בסנטיאגו ברנבאו.

עם הנתון המצוין הזה, הם ינסו להפוך את הקערה מול באיירן, כאשר מפגשי העבר מול הבווארים מראים שריאל מדריד הפסידה רק פעמיים בספרד, כשהיא השיגה שישה ניצחונות וסיימו פעם אחת בתיקו. בסך הכל, המאזן שלהם מול קבוצות גרמניות בספרד עומד על 17 ניצחונות לעומת שני הפסדים, ושלושה משחקים נוספים הסתיימו ללא הכרעה.

לז'וזה מוריניו ימתין סגל כמעט מלא לקראת חצי הגמר, כשרק ריקרדו קרבאליו נמצא בספק להתמודדות בגל פציעה. למוריניו יש התלבטות לגבי כמה עמדות, כאשר גונסאלו היגואין וקארים בנזמה מתחרים על מקום בהרכב, כשלצרפתי ישנה עדיפות. גם קאקה עשוי לקבל את ההזדמנות, אבל למסוט אוזיל יש עדיפות. בנוסף, מוריניו יצטרך להחליט האם הוא פותח עם מרסלו שלא פתח בקלאסיקו, או עם פאביו קואנטראו בצד שמאל של ההגנה.

מה שמטריד בעיקר את מוריניו לקראת ההתמודדות היא העובדה שסרחיו ראמוס, צ'אבי אלונסו, היגואין וקואנטראו יודעים שכרטיס צהוב בברנבאו ימנע מהם לשחק בגמר, אם ריאל תצליח להעפיל אליו. "כל שחקן צריך לדעת שלהשיג את המקום בגמר חשוב יותר מאשר שהם יהיו בו", הסביר הפורטוגלי במסיבת העיתונאים. "שחקנים לא יכולים להיות אנוכיים. הייתי סופג הרחקה עכשיו כדי שנהיה בגמר. כך זה צריך להיות גם לגבי השחקנים".

על המשחק עצמו הוסיף 'המיוחד': "אנחנו רוצים ומאמינים שמגיע לנו להיות בגמר. עכשיו רק נותר לנו להשיג את זה, אבל באיירן היא קבוצה טובה מאוד, כך לגבי המאמן והשחקנים. יש להם את הזכות לחשוב שהם יכולים להשיג את המקום בגמר. למרות זאת, כשאני מסתכל על השחקנים שלי, כל מה שאני רואה זו התרגשות. אנחנו רוצים לנצח וזה הדבר הכי חשוב. השחקנים האלה ראויים לכך". מוריניו גם התייחס לעתידו, ואמר: "יש לי חוזה בקבוצה ואני לא רואה סיבה לעזוב, אבל אנחנו נקבל החלטה בסיום העונה. כרגע העתיד שלי לא חשוב, אבל אני חושב שאני אהיה בריאל בעונה הבאה".

הרכב משוער, ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלברו ארבלואה, פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו, סמי חדירה, צ'אבי אלונסו, אנחל די מריה, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

באיירן רוצה לנקום במוריניו

באיירן, כאמור, רוצה מאוד להיות במעמד הגמר באצטדיון הביתי ב-19 במאי ועל הדרך לנקום בז'וזה מוריניו, האיש שכמאמן אינטר ניצח את הבווארים בגמר האלופות ב-2010. לא פחות משבעה שחקנים בסכנה לקבל צהוב שני ולא לשחק בגמר והם: ג'רום בואטנג, פיליפ לאהם, הולגר בדשטובר, דויד אלאבה, לואיס גוסטבו וטוני קרוס.

יופ היינקס, שהוביל את ריאל לזכייה בליגת האלופות ב-1998, נשמע אופטימי: "חשוב מאוד שנמצה את מלוא הפוטנציאל שלנו. נצטרך לתת 100 ואפילו 110 אחוז, להביא אנרגיות ואמוציות. אם נצליח, יש לנו סיכוי גדול להגיע לגמר. אנחנו מודעים שנצטרך לכבוש שער או שניים ואנחנו מסוגלים לכך כי יש לנו חלוצים נהדרים. אבל קודם כל נצטרך לצופף מה שייתן לנו הזדמנות לצאת למתפרצות".

בסטיאן שווינשטייגר הוסיף: "20 הדקות הראשונות יהיו לחוצות ונצטרך לעמוד איתנים ולהימנע מספיגה. אני צופה שנצטרך להבקיע שער ונעשה את זה. זה המשחק הכי גדול של העונה. עבדנו לקראתו כל העונה וזה משהו שנותן לנו מוטיבציה. הכי חשוב לבוא עם אותה מנטאליות מהמשחק הראשון. המשחק הזה יהיה יותר קשה, נשחר בברנבאו עם 80 אלף צופים נגדנו. כולנו ניתן הכל ורק נצטרך לא לספוג כרטיסים צהובים טפשיים".

הרכב משוער, באיירן מינכן: מנואל נוייר, פיליפ לאהם, ג'רום בואטנג, הולגר בדשטובר, דויד אלאבה, לואיס גוסטבו, בסטיאן שווינשטייגר, אריאן רובן, טוני קרוס, פרנק ריברי, מריו גומז.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully