וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים יעזוב את פורטסמות, האוהדים נושמים לרווחה

פומפי ירדה ליגה והודתה לקהל, הבלם לא השתתף וגרר תגובות נזעמות: "אין כאן מקום לאנשים כמוהו". זהבי: "הוא לא יישאר"

אף שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, לכולם כבר ברור שטל בן חיים לא יישאר בפורטסמות. הירידה העצובה של פומפי לליגה השלישית ביום שבת האחרון למעשה סתמה את הגולל על הישארותו של הבלם הישראלי שנחשב לאחד השחקנים הכי יקרים בקבוצה, עם משכורת שבועית של 36 אלף ליש"ט (כ-2 מיליון ליש"ט עד תום החוזה שלו).
"טל לא ישחק בליגה השלישית בעונה הבאה", אמר היום (שלישי) סוכנו של השחקן, פיני זהבי. "קיימת בו התעניינות של מספר קבוצות אחרות. אנחנו מחפשים לו קבוצה, וכשיהיה מה להודיע, נודיע". אגב, לא מן הנמנע כי הצדדים יגיע לסיכום הדדי על התרת חוזהו של בן חיים בשל עלויותיו הגבוהות, שעשויות להפוך את מלאכת מציאת קבוצה לעונה הבאה קשה.

גם לאוהדי פומפי כבר נמאס לגמרי מהבלם המאכזב. ביום שבת, במשחק בו ירדה הקבוצה באופן רשמי לליגה השלישית, נותרו כ-10,000 אוהדים באצטדיון פראטון פארק ובכל זאת הריעו לשחקנים, שביצעו מעין סיבוב פרידה מהמגרש והוד לאוהדים. בן חיים בחר שלא להשתתף במחווה היפה. "זה ממש לא לעניין. כמה שיותר מהר ניפטר ממנו, יותר טוב", אמר אחד מבעלי המנויים של פורטסמות לאתר האוהדים של הקבוצה. "אנחנו לא צריכים אנשים כמוהו בקבוצה. כל העניין הוא לנסות להישאר יחד, וזה לא מעניין אותו. מה שהוא עשה בשבת זה פשוט הפגנה של חוסר כבוד כלפי האוהדים והמועדון, ואין מקום לאנשים כמוהו במועדון. ברוך שפטרנו".

מספר אוהדים אף טענו כי הבלם הישראלי סרב לחתום לילדים מחוץ לאצטדיון, ואחד מהר אמר: "האיש הזה הוא פשוט בושה. ביקשו ממנו בנימוס לחתום, אבל הוא עשה תנועה עם היד והתחמק. כעסתי וניגשתי אליו, אבל הוא היה גס רוח ומתנשא". תגובתו של בן חיים לטענות לא הובאה, כשזהבי טען כי הוא שמע על המקרה.

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

צפו במחווה היפה של פורטסמות ואוהדיה, ללא טל בן חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully